اخبار داغ

ایران تلفن همراه همسر و پسر نتانیاهو را هک کرد

ایران تلفن همراه همسر و پسر نتانیاهو را هک کرد
یک روزنامه سعودی مدعی شد، ایران تلفن همراه همسر و پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده و هک تلفن بنی‌گانتز که اخیرا فاش شده، مربوط به چند سال پیش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر هک تلفن همراه «بنی گانتز» رئیس ائتلاف «کاحول لاوان» (آبی سفید) و نیز «ایهود باراک» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی توسط ایران، حالا روزنامه‌ای سعودی خبری جدیدی در این باره منتشر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
«ایندیپندنت عربی» مدعی شد، ایران تلفن همراه «ساره» و «یائیر» همسر و پسر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرد تا مکالمات نتانیاهو را در منزلش شنود کند.
,
 
,
در ادامه این گزارش آمده، هک تلفن‌های ساره و یائیر چند ماه پیش انجام شده و این موضوع «رسوایی بزرگ برای امنیت سایبری اسرائیل» به شمار می‌رود. مشخص نیست اطلاعاتی که ایرانی‌ها به آن دست پیدا کرده‌اند، چه چیزی است.
,
 
,
«تامیر پاردو» رئیس پیشین «موساد» در این باره اعلام کرد، مسأله افشای هک تلفن گانتز توسط ایران مانند «عملیاتی تخریبی» در زمان انتخابات است و در صورت کشف هک تلفن مقامی عالی‌رتبه، مصالح امنیتی در آن است که این موضوع مخفی بماند زیرا به «امنیت اسرائیل» ضربه وارد می‌کند.
,
 
,
وی افزود، در این موارد بسیار سخت است که هویت هکرهای تلفن همراه یا رایانه شناخته شود.
,
 
,
گانتز هفته جاری اعلام کرد، ماجرای هک تلفنش توسط ایران صحت ندارد و نتانیاهو این قصه را در آستانه انتخابات به رسانه‌ها داده است.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه