اخبار داغ

آخرین گروه مشمولان سهام عدالت ابتدای ۹۸ سود می‌گیرند

آخرین گروه مشمولان سهام عدالت ابتدای ۹۸ سود می‌گیرند
در سال ۱۳۹۷ چهار گروه مشمول سهام عدالت سود سال مالی ۱۳۹۶ را دریافت کردند و قرار است در ماه‌های ابتدایی سال 1398 سود سهام عدالت گروه پنجم به حسابشان واریز شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تا کنون سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۳۹۶ در سه گروه کمیته امداد و سازمان بهزیستی، روستاییان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی به طور کامل پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت سال مالی ۱۳۹۶ شرکت‌های سرمایه پذیر مربوط به گروه‌های مشمولان شامل وراث جدید تعیین تکلیف شده، مددجویان تغییر وضعیت یافته، ایثارگران و خانواده‌های ایثارگران، دست‌اندرکاران امر واگذاری سهام عدالت، خبرنگاران، طلاب، بیماران خاص، کارکنان ستادهای نماز جمعه، خدام مساجد و اماکن متبرکه امامزاده‌ها و حسینه‌ها، زندانیان آزاد شده، تاکسیرانان، قالیبافان، کارکنان مؤسسات خیریه و فعالان قرآنی از چندی پیش آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
,
 
,
در این مرحله شش میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مشمولان، سود سهام عدالت خود را در مجموع به ارزش ۶۰۰ میلیارد تومان دریافت خواهند کرد که از ۳۴ بانک و مؤسسه‌ای که مشمولان شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده‌اند، ۳۱ بانک به مرور اقدام به پرداخت سود می‌کنند.
,
 
,
فقط گروه باقی مانده از مشمولان شامل کارکنان و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان صندوق‌های بازنشستگی کشوری، تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح نیز در اوایل سال آینده و با دریافت سود سهام عدالت از شرکت‌های سرمایه پذیر، این سود نیز به حسابشان واریز می‌شود.
,
 
,
گفتنی است؛ اطلاعاتی و آماری که در این گزارش آمده با توجه به گفته مسئولان مربوطه است و ایسنا این اعداد را رسماً تأیید یا رد نمی‌کند.
,
منبع: ایسنا
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه