اخبار داغ

مجری و برنامه ساز یزدی:

فردوسی‌پور می تواند به عنوان مدیر در بخش ورزش به صدا وسیما کمک کند/بی شک «انحصار» زمینه ساز ناپاکی است

فردوسی‌پور می تواند به عنوان مدیر در بخش ورزش به صدا وسیما کمک کند/بی شک «انحصار» زمینه ساز ناپاکی است
مجری برنامه تلویزیونی ورزش در یزد گفت: فردوسی پور می تواند به عنوان مدیر در بخش ورزش به سازمان صدا وسیما کمک کند اما کار اصلی او اجرا و برنامه‌سازی است و به نظرم باید در کنار کار مدیریت، برنامه سازی هم را ادامه دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امید حسین مرشدی در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا با اشاره به جنجال های رسانه ای برای برنامه نود و عادل فردوسی پور اظهار کرد: معتقدم مهم‌ترین سرمایه هر مجموعه‌ای مانند صدا وسیما که یک رسانه ملی و رسانه‌ای متعلق به مردم است نیروهای انسانی‌اش هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

***امثال فردوسی پور از خود رسانه به مردم معرفی شده اند
مجری برنامه تلویزیونی ورزش در یزد افزود: فردوسی‌پور که از اول فردوسی پور نبوده، او و امثال او از خود رسانه به مردم معرفی شده اند و از سرمایه رسانه استفاده کرده اند. البته وی با برخی روشنگری‌ درباره بسیاری از ناپاکی‌های فوتبال از طریق برنامه خوب نود توانسته به فوتبال کمک کند و خدمات خوبی به فوتبال کرده باشد.

, ***امثال فردوسی پور از خود رسانه به مردم معرفی شده اند, ***امثال فردوسی پور از خود رسانه به مردم معرفی شده اند,
,

, ,


امید حسین مرشدی با بیان اینکه انتقادهای زیادی در مورد برنامه نود و عادل فردوسی پور وارد است ادامه داد: فکر می‌کنم وی با توجه به اینکه مدیریت رسانه هم خوانده می تواند به عنوان مدیر در بخش ورزش به سازمان صدا وسیما کمک کند اما کار اصلی او اجرا و برنامه‌سازی است و به نظرم باید در کنار کار مدیریت، برنامه سازی هم را ادامه دهد.
*** نباید از فردوسی پور فقط به عنوان مدیر استفاده شود
مجری برنامه تلویزیونی ورزش در یزد تصریح کرد: وی که سال ها در رسانه بوده الان می تواند به رسانه کمک‌های زیادی کند اما من معتقدم فقط نباید به عنوان مدیر از او استفاده شود.
امید حسین مرشدی ابراز کرد: حالا اگر می‌خواهند به عنوان مدیر از وی در شبکه ورزش استفاده کنند که مسلما می‌تواند به هر چه بهتر شدن برنامه‌های شبکه ورزش کمک کند اما احساس می‌کنم برنامه نود که برنامه خیلی خوبی هم بوده باید توسط وی اجرا و تهیه‌کنندگی شود چون مردم وی را دوست دارند.

,
,
, *** نباید از فردوسی پور فقط به عنوان مدیر استفاده شود, *** نباید از فردوسی پور فقط به عنوان مدیر استفاده شود,
,
,

, ,


*** شخص با هر توانایی و محبوبیتی باید از مدیرش حرف‌شنوی داشته باشد
وی با بیان اینکه یک شخص با هر میزان توانایی و محبوبیتی که دارد باید از مدیر مجموعه‌اش حرف‌شنوی داشته باشد و این جز اصول و مسلمات اخلاق حرفه‌ای رسانه است عنوان کرد: البته از سوی دیگر مدیر مجموعه هم باید توانایی ها و ظرفیت‌های فرد را در نظر بگیرد و نباید اجازه دهد سلایق شخصی خودش در رسانه‌ای که برای مردم جذابیت دارد دخیل کند.
فعال رسانه ورزشی در یزد گفت: چیزی به نام اخلاق حرفه‌ای رسانه وجود دارد که یکی از اصول آن این است که یک شخص با هر جایگاه و هر میزان محبوبیت باید در آن مجموعه و آن رسانه از مدیر خود تبعیت کند یعنی در واقع مدیر باید به رسانه فکر کند و فرد فعال در رسانه هم باید به این فکر کند که چگونه می‌تواند به رسانه کمک کند.

,
, *** شخص با هر توانایی و محبوبیتی باید از مدیرش حرف‌شنوی داشته باشد, *** شخص با هر توانایی و محبوبیتی باید از مدیرش حرف‌شنوی داشته باشد,
,
,


*** انحصار بر اثر مرور زمان ممکن است ناپاکی هایی را بیاورد
وی در پاسخ به اینکه نظرش درمورد انحصاری که فردوسی پور در زمینه ورزش رسانه ایجاد کرده چیست، هم گفت: من شخصا انحصار را اصلا قبول ندارم و فکر می کنم انحصار بر اثر مرور زمان ممکن است ناپاکی هایی را بیاورد و شکی در این نیست اما در کشورهای مختلف جهان هم مطرح است که افرادی می آیند خوب کار می کنند و برای آن شبکه و آن رسانه برند می شوند؛ اما در عین حال مهم است که مراقبت شود که انحصار فرد موجب فساد نشود.

,
, *** انحصار بر اثر مرور زمان ممکن است ناپاکی هایی را بیاورد, *** انحصار بر اثر مرور زمان ممکن است ناپاکی هایی را بیاورد,
,

انتهای پیام/
 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه