اخبار داغ

دبیر فدراسیون کوراش:

محبوبیت و سواد فردوسی پور می تواند به هر سیستم ورزشی کمک کند

محبوبیت و سواد فردوسی پور می تواند به هر سیستم ورزشی کمک کند
دبیر فدراسیون کوراش در رابطه با موضوع قائم مقامی عادل فردوسی پور در شبکه ورزش، گفت: محبوبیت، تخصص و سواد فردوسی پور می تواند، علاوه بر فوتبال به هر سیستم ورزشی کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، کوروش خسرویار، دبیر فدراسیون کوراش با اشاره به موضوع قائم مقامی عادل فردوسی پور در شبکه ورزش، گفت: بیشتر برنامه های روی آنتن در شبکه ورزش، به فوتبال تعلق گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک, کوروش خسرویار، دبیر فدراسیون کوراش,  با اشاره به موضوع قائم مقامی عادل فردوسی پور در شبکه ورزش، گفت: بیشتر برنامه های روی آنتن در شبکه ورزش، به فوتبال تعلق گرفته است.,

خسرویار ادامه داد: بخش زیادی از برنامه های شبکه ورزش به پخش و تحلیل بازی های فوتبال لیگ های مختلف دنیا و همچنین لیگ برتر کشور، اختصاص دارد، این در حالی است که بقیه رشته های ورزشی برای گرفتن نوبت پخش باید هزینه زیادی را پرداخت نمایند.

,

وی با اشاره به سوابق خوب و تاثیرگذار این مجری و تهیه کننده برنامه نود در ورزش فوتبال گفت: با وجود اینکه عادل فردوسی پور به عنوان یک چهره فوتبالی شناخته می شود اما محبوبیت، تخصص و سواد فردوسی پور می تواند به هر مجموعه ای کند.

,

وی ادامه داد: اگر به درستی ار پتانسیل فردوسی‌پور استفاده شود، صداقت و خلاقیت وی می تواند تحولات خوبی در تمام رشته های ایجاد کند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه