اخبار داغ

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

تفکر بسیجی و انقلابی موجب موفقیت های چشمگیر می شود/ سپاه پاسداران دشمن را در هر سطحی غافل گیر می کند

تفکر بسیجی و انقلابی موجب موفقیت های چشمگیر می شود/ سپاه پاسداران دشمن را در هر سطحی غافل گیر می کند
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه تفکر ولایی، بسیجی و انقلابی موجب موفقیت های چشمگیر می شود، گفت:سپاه پاسداران دشمن را در هر سطحی غافل گیر می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان پیش از ظهر امروز در جمع فعالان فضای مجازی استان با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران در انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد:سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و برآمده از دل مردم از ابتدایی ترین روزهای انقلاب منشاء خیرات و برکات فراوان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, ؛,

وی افزود:سپاه پاسداران در اوایل پیروزی انقلاب با کنترل ناآرامی ها و بعد از آن با نقش آفرینی بسیج در دوران دفاع مقدس معادلات نظامی را تغییر داد و کفه ترازو را به سمت نظام برد.

,

سالاری با اشاره به فعالیت جهادی و مخلصانه سپاه پاسداران پس از هشت سال جنگ تحمیلی گفت:فعالیت در عرصه راه سازی، سد سازی و انجام پروژه های بزرگ عمرانی از جمله اقدامات بارز سپاه است که پروژه های عظیم ملی را ایجاد کرده است.

,

وی با بیان اینکه تفکر ولایی، بسیجی و انقلابی موجب موفقیت های چشمگیر می شود، تصریح کرد:قرارگاه خاتم سپاه پاسداران با فعالیت جهادی در احداث پروژه های بزرگ نفت ستاره خلیج فارس و افتتاح فازهای عسلویه تمام تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) ادامه داد:نقش سپاه در حوزه محرومیت زدایی و سازندگی بی بدیل است و در سراسر نقاط کشور شاهد تلاش های مجموعه گروههای جهادی و بسیجی با هدف ایجاد روحیه و انگیزه عمومی هستیم.

,

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران در حال حاضر به سطحی از توانمندی نظامی رسیده که دشمن را غافل گیر می کند.

,

سالاری تاکید کرد: ظرفیت عظیمی از نیروهای بسیجی در هرمزگان وجود دارد که باید با استفاده از آن به تقویت و توانمند سازی اقشار مختلف جامعه با هدف رفع مصائب ، مشکلات فرهنگی، اجتماعی گام برداشت.

,

وی  با بیان اینکه فضای مجازی بهترین زمینه و فرصت برای تحقق گام دوم است، تصریح کرد:فضای مجازی یک ظرفیت بی نظیر است که باید به نحو مطلوب مورد استفاده قرار گیرد و به واسطه آن تو دهن دشمن زد.

,

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: فضای مجازی باید با الگوسازی و ظرفیت سازی به ایجاد امید، تحرک، پویایی، ترویج و تشویق جوانان نسبت به سبک زندگی اسلامی تلاش کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه