اخبار داغ

رئیس دادگستری سرخس:

انقلابی و جهادی بودن دو محور اساسی بیانیه گام دوم انقلاب/ این بیانیه نباید در حد شعار و بروشور بماند

انقلابی و جهادی بودن دو محور اساسی بیانیه گام دوم انقلاب/ این بیانیه نباید در حد شعار و بروشور بماند
رئیس دادگستری شهرستان سرخس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دو محور اساسی دارد، یکی انقلابی بودن و یکی جهادی بودن که این دو محور در تمام هفت بند گام دوم انقلاب آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد نجف زاده در گفتگو با نسیم سرخس، درباره بیانیه گام دوم انقلاب گفت: پشت سر انقلاب اسلامی یک نیروی معنوی قرار دارد که بنیانگذار جمهوری اسلامی با همان نیروی معنوی انقلاب را به پیروزی رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم سرخس,

 

,

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوانگرایی تاکید داشتند، گفت: جوان ها در ابتدای انقلاب در فضایی قرار داشتند که فساد اخلاقی زیادی بود اما با وجود آن فضای مسموم هم انقلاب کردند و هم جنگ را مدیریت کردند و باید از جوان های کنونی که پای منبر بزرگ شدند و در فضای جمهوری اسلامی رشد کردند انتظار بیشتری داشت.

,

 

,

وی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب دو محور اساسی دارد، یکی انقلابی بودن و یکی جهادی بودن که این دو محور در تمام هفت بند گام دوم انقلاب آمده است و رهبر معظم انقلاب هیچگاه از شعار انقلابی ماندن دست بر نداشتند و باید همیشه انقلابی باشیم.

,

 

,

رئیس دادگستری شهرستان سرخس افزود: انقلابی بودن به این معنا است که شعارها و آرمان های اوایل انقلاب را همیشه در ذهن داشته باشیم و به دنبال تحقق آن آرمان ها و شعارها باشیم.

,

 

,

حجت الاسلام نجف زاده اظهار کرد: مسئولان برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم باید جهادی عمل کنند و حتی از خواب شب خود بزنند چرا که دشمنان به شدت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت است و بودجه های زیادی را علیه جمهوری اسلامی هزینه می کنند و رسانه های خود را به کار گرفتند.

,

 

,

وی عنوان کرد: جهاد یعنی با دست خالی کار کنیم و علیه دشمن اقدام کنیم، همیشه در شرایط جهاد با دشمن در شرایط مساوی قرار نداریم.

,

 

,

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با اشاره به دو محور «علم و پژوهش» و «معنویت و اخلاق» در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: داشتن علم خودش یک قدرت است و در حوزه معنویت و اخلاق اگر معنویت و اخلاق در جامعه نباشد از شعارهای انقلاب دور می شویم.

,

 

,

حجت الاسلام نجف زاده خاطرنشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در برخی مقاطع برجسته می شود و متاسفانه بعد از آن فراموش می شود و بیانیه گام دوم انقلاب نیز نباید در حد شعار و بروشور بماند و باید در متن زندگی مردم و مسئولان باشد و نباید این بیانیه تا یک سال در حد تعریف و تمجید باشد و پس از آن فراموش شود.

,

 

,

وی در پایان گفت: گام دوم انقلاب یک قانون اساسی جدیدی محسوب می شود که برای هر قشری حرف دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه