اخبار داغ

مدیران روابط عمومی دستگاه‌های مشهد از عملکرد مجموعه خود می‌گویند؛

بهتر است مردم قضاوت کنند/ عملکرد قابل تقدیر معلمان و مدیران مدارس در سال 97

بهتر است مردم قضاوت کنند/ عملکرد قابل تقدیر معلمان و مدیران مدارس در سال 97
در روزهای پایانی سال 97 با دو سؤال راجع به اقدامات مجموعه‌ها، به سراغ مدیران روابط عمومی چند مجموعه نسبتاً گسترده در مشهد رفته‌ایم تا نظر آنان را در این باره جویا شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، آخرین برگ‌های تقویم سال 97 هم ورق می‌خورد و همه به استقبال از تازگی و تحول، برای آغازی دوباره و بهترشدن می‌روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

همیشه پایان سال، زمان مناسبی برای مرور اتفاقات ریز و درشت آن سال و بررسی نقاط ضعف و قوت عملکرد است تا تجربه و نقشه راهی برای کاستن ضعف‌ها و افزودن قوت‌ها در شروع سال جدید باشد.

,

به همین بهانه، در این روزهای پایانی سال 97 با دو سؤال «کدام نهاد در سال 97 کارنامه درخشان‌تری داشته؟» و «بهترین و مؤثرترین اقدام مجموعه شما در سال 97 چه بوده؟» به سراغ مدیران روابط عمومی چند مجموعه نسبتاً گسترده در مشهد رفته‌ایم تا نظر آنان را در این باره جویا شویم.

,

 

,

درباره عملکرد دستگاه‌ها مردم قضاوت کنند

, درباره عملکرد دستگاه‌ها مردم قضاوت کنند,

مدیر روابط عمومی آستان قدس رضوی در این خصوص بیان کرد: آستان قدس رضوی از اقدامات تمام مجموعه‌هایی که در راستای خدمت به زائران، مجاوران و دستگاه‌ها خدمت می‌کنند قدردانی می‌کند.

,

مهدی رضوی‌کیا تأکید کرد: درباره اینکه کدام یک از دستگاه‌ها اقدامات مؤثرتری انجام داده، به طور قطع بهتر است که مردم قضاوت کنند.

,

 

,

معلمان و مدیران مدارس در سال 97 مدیریت خوبی داشتند

, معلمان و مدیران مدارس در سال 97 مدیریت خوبی داشتند,

در ادامه مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی تشریح کرد: در شرایط سخت اقتصادی سال 97 با توجه به موارد و موانعی که شاید در بخش مدیریت دستگاه‌های مختلف وجود داشت، هر حوزه به تناسب کار خود درگیر‌های خاصی داشت.

,

مهدی مجیدی‌فر اضافه کرد: با توجه  به این مشکلات، تمامی دستگاه‌ها تلاش کردند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و دستگاهی وجود ندارد که در راستای رفع کاستی خود اقدامی نکرده باشد.

,

وی افزود: با توجه به شرایط مالی موجود، مدیران در مجموعه آموزش و پرورش به شدت دچار مشکلات عدیده در سال 97 بودند که در این خصوص شاید به‌صورت دستگاهی نخواهم مطرح کنم اما به عنوان بخشی از بدنه اجرایی و مدیریتی کشور، معلمان و مدیران مدارس را در سال 97 یکی از دستگاه‌هایی می‌دانم که علی‌رغم همه شرایط خاصی که داشتند، توانستند مدیریت خیلی خوبی داشته باشند.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: همه در ستاد تلاش می‌کنیم تا نتیجه در کف مدرسه اتفاق افتد و مدیران محدودیت‌های بسیاری دارند و فشارهای زیادی را متحمل می‌شوند تا وجهی از خانواده‌ها دریافت نشود، مدیریت کردن در این شرایط واقعاً دشوار است.

,

مجیدی‌فر ادامه داد: علاوه بر مدیران، معلمان نیز بیشترین بار سنگینی آموزش و پرورش را به دوش می‌کشند که در این حوزه باید از آنان هم قدردانی شود.

,

 

,

تلاش کردیم دانش‌آموزان در مدارس زندگی کردن را یاد بگیرند

, تلاش کردیم دانش‌آموزان در مدارس زندگی کردن را یاد بگیرند,

وی گفت: خراسان رضوی جزو استان‌های سرآمد در حوزه آموزش و پرورش است و تلاش کردیم که مدارسمان دارای یک نشاط، پویایی و جو مناسب برای اینکه دانش‌آموزان در مدارس زندگی کردن را یاد بگیرند و این بهترین فعالیت در مدارس بوده است.

,

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: شعار ما در سال 97 «مدرسه زندگی، نشاط و پویایی، عدالت آموزشی» بود که در راستای هر سه شعار تلاش بسیاری شد.

,

مجیدی‌فر بیان کرد: اینکه بتوانیم بحث «مدرسه زندگی» را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم، اینکه در مدرسه زندگی کردن را یاد بگیرند یکی از اقداماتی است که در سال 97 توجه بسیاری با آن شد.

,

 

,

اعتماد دوباره مردم به شهرداری مشهد

, اعتماد دوباره مردم به شهرداری مشهد,

مدیر روابط عمومی شهرداری مشهد نیز درباره بهترین اقدام این مجموعه را در حوزه درآمدهای شهرداری مشهد دانست و اضافه کرد: برای اولین بار درآمد‌های شهرداری به شکل 100 درصد محقق شده و به 2 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

,

محمدرضا اسماعیل‌زاده تأکید کرد: این امر نشانه این است که مردم مشهد دوباره به شهرداری اعتماد می‌کنند و حجم برداشتی مردم خود نشانه اعتماد عمومی‌شان به شهرداری است.

,

وی بیان کرد: بخش پاسخگویی و ارتباطات مردمی شهرداری مشهد و مرکز پاسخگویی 137 از بخش‌های مهم و موفق شهرداری بوده که توانسته است نظرات مردم را تغییر دهد.

,

 

,

با وجود تلاش فراوان برای دریافت پاسخ از سوی مدیران روابط عمومی چند دستگاه دیگر در مشهد، اما موفق به برقراری ارتباط با آنان نشدیم یا اینکه رغبتی به ارائه پاسخ به سؤالات خبرنگار مشهدپیام نشان ندادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه