اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی:

گروه جهادی رضوان با ۱۳۰ جهادگر در شهرستان نهبندان مستقر شد

گروه جهادی رضوان با ۱۳۰ جهادگر در شهرستان نهبندان مستقر شد
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: گروه جهادی رضوان برای دوازدهمین سال با 130 جهادگر از 22 اسفند تا 4 فروردین در شهرستان نهبندان حضور خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از گروه جهادی رضوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این گروه جهادی از دانشگاه‌های صنعتی، شریف، امیر کبیر تهران و حوزه علمیه قم 22 اسفند به شهرستان نهبندان اعزام شدند و در زمینه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی تا 4 فروردین 98 به مردم این منطقه خدمات ارائه خواهند داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در حاشیه بازدید از گروه جهادی رضوان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این گروه جهادی از دانشگاه‌های صنعتی، شریف، امیر کبیر تهران و حوزه علمیه قم 22 اسفند به شهرستان نهبندان اعزام شدند و در زمینه های فرهنگی، عمرانی و سازندگی تا 4 فروردین 98 به مردم این منطقه خدمات ارائه خواهند داد.,

 

,
وی افزود: هر ساله در ایام تعطیلات نوروز حضور گروه‌های جهادی را در اقصی نقاط استان داریم و به خصوص گروه‌های جهادی که از دانشگاه های تهران مهمان استان هستن در شهرستان‌های مرزی حضور پیدا می‌کنند.
,
 
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: گروه جهادی رضوان 12 سال است که حضور مداوم در مناطق محروم نهبندان فعالیت دارد و این گروه جهادی، منطقه هدفش را این شهرستان قرار داده است و به طور مداوم هر ساله خدماتی را به مردم منطقه در روستاهای محروم ارائه می‌کند.
,
 
,
 
,
هنری عنوان کرد: با توجه به اینکه این گروه سابقه طولانی حضور در این مناطق دارد ارتباط گیری خوبی با اعضای هسته های جهادی روستاها داشته و در طول سال به طور مستمر خدمات مورد نیاز مردم را دنبال می‌کنند و خدمات فرهنگی، عمومی و اشتغال را پیگیر هستند. 
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: امسال 130 نفر از جهادگران در منطقه حضور پیدا کردند و این جهادگران ایام عید را مهمان مناطق و روستاها هستند و در عرصه های عمرانی و اشتغال و به طور ویژه زیرساخت‌های عمرانی مرتبط با اشتغال فعالیت دارند.
,
 
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: یکی از برنامه‌ها واحدهای الگویی دام و طیور است که در این منطقه ساخته می‌شود و پروژه های مختلف در عرصه‌های نهالستان، کارگاه های اشتغال و تکمیل پروژه‌های قبل را نیز دارند.
,
 
,
 
,
هنری با اشاره به مجموع پروژه‌هایی که جهادگران امسال در این منطقه کار می‌کنند، افزود: گروه‌های جهادی توانستند 200 میلیون تومان از منابع خیرین را جذب و وارد استان کنند و برای اجرای پروژه‌ها خدمات لازم را به مردم خراسان جنوبی ارائه دهند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه