اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی:

وجود ۲۷ نقطه پر تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی

وجود ۲۷ نقطه پر تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی با بیان اینکه 27 مقطع پر تصادف در جاده های استان وجود دارد، گفت: با راهکار کوتاه شامل آشکار سازی با علائم و تجهیزات ایمنی،7 مقطع اصلاح هندسی شده و رفع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: 27 مقطع پر تصادف در جاده‌های استان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: کلیه نقاط و مقاطع و سایر محورهای هدف مورد بازدید تیم مشترک متشکل از پلیس راه و راهداری قرار گرفته است و کلیه نقاط با راهکار کوتاه مدت شامل آشکار سازی با علائم و تجهیزات ایمنی برای کاربران جاده‌ای انجام شده است.

,

 

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در خصوص اقدامات انجام شده برای رفع نقاط حادثه خیز و ایمنی جاده‌ها، تصریح کرد: 7 مقطع اصلاح هندسی و رفع نقص شده است.

,

 

,

شهامت با بیان اینکه از حیث علائم و تجهیزات ایمنی محورهای استان از حداقل‌ها برابر آیین نامه‌ها برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه موضوعی نسبی است بنابراین متناسب با سطح اعتبارات و تخصیص‌ها همواره می‌توان سطح آن را افزایش داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه