اخبار داغ

معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی تاکید کرد؛

مجتمع تجاری اداری هلال بیرجند نیازمند مساعدت شهرداری

مجتمع تجاری اداری هلال بیرجند نیازمند مساعدت شهرداری
معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از شهرداری انتظار است کمک کند تا ساختمان جدید به بهره‌برداری برسد چرا که هلال احمر در این خصوص بی توجه نبوده و مجوز های لازم برای ساخت و ساز این پروژه اخذ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید مجتبی علوی‌مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با مدیرعامل و معاونین جمعت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: کار در جمعیت هلال احمر، یک کار داوطلبانه و ایثارگرانه محسوب می‌شود و با تمام مشکلاتی که پیش روی آنهاست، اما حس انسان دوستانه و توجه به هم‌نوع موجب حضور افراد در این مجموعه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان, خاورستان, ، , سید مجتبی علوی‌مقدم معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی امروز در دیدار با مدیرعامل و معاونین جمعت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: کار در جمعیت هلال احمر، یک کار داوطلبانه و ایثارگرانه محسوب می‌شود و با تمام مشکلاتی که پیش روی آنهاست، اما حس انسان دوستانه و توجه به هم‌نوع موجب حضور افراد در این مجموعه شده است.,

 

,
وی افزود: حاکمیت نیز خود را موظف می‌داند که به صورت تمام قد از مجموعه هلال احمر قدر دارنی و حمایت کامل انجام دهد و در چند سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی در بدنه دولت و خراسان‌جنوبی، دست ما در خصوص مساعدت‌ها و همراهی‌ها بسته شده است.
,
 
,
 
,
معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد: تمامی امدادگران به صورت فردی اقدامات خوبی انجام می‌دهند اما در بحث تیمی هنوز باید تلاش کرد و با تشکیل کارگروه‌هایی، آموزش‌ها را در بعد عملی نیز پیگیری کرد.
,
 
,
 
,
علوی مقدم از فعالیت 14 کارگروه زیر نظر مدیریت بحران در استان خبر داد و عنوان کرد: کارگروه‌ها باید در شرایط پیشگیرانه متناسب با امکانات و تجهیزات استان، آموزش های لازم را ببیند چراکه برنامه‌هایی از پیش تعریف شده و به صورت استاندارد در اختیار این کارگروه ها قرار می گیرد و امکاناتی را نیاز دارد که ممکن است در استان ما وجود نداشته باشد لذا باید به دنبال راه های جایگزین بود.
,
 
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در زمینه لرزه خیزی و گسل‌ها در استان کار عملی متناسب انجام نشده و مطالعات کلی بوده است و باید به سمت تهیه نقشه‌های پهنه بندی در موضوع زلزله رفت تا ساخت و سازها در گسل ها با محاسبات و برنامه ریزی انجام شود که جمعیت هلال احمر استان هم در این زمینه نیاز به آموزش و بروز رسانی دارد.
,
 
,
 
,
معاون امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به موضوعات فرهنگی، گفت: نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی حائز اهمیت است و هنوز تا اطلاع رسانی شایسته موضوعات فاصله داریم که در این خصوص رسانه‌ها باید با ما همراه باشند.
,
 
,
 
,
علوی مقدم از صداقت، امانت داری، ایثار و فدارکاری امدادگران جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد و گفت: با مشارکت جمعیت هلال احمر با مدیریت بحران استان امدادرسانی‌ها به موقع و شایسته انجام شده است.
,
 
,
 
,
وی در خصوص مجتمع تجاری،اداری هلال بیرجند، گفت: از شهرداری انتظار است کمک کند تا ساختمان جدید به بهره‌برداری برسد چرا که هلال احمر در این خصوص بی توجه نبوده و مجوز های لازم برای ساخت و ساز این پروژه اخذ شده است.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه