اخبار داغ

رئیس سازمان هواپیمایی؛

ماهان و ایرتور به دلیل گرانفروشی جریمه شدند

ماهان و ایرتور به دلیل گرانفروشی جریمه شدند
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت هواپیما بالاتر از نرخ مصوب کنند به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی و جریمه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عابدزاده در حاشیه بازدید از روند چگونگی انجام سفرهای نوروزی در فرودگاه مهرآباد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قیمت بلیت هواپیما از سقف تعیین شده نباید بالاتر باشد گفت: شرکت‌های هواپیمایی بر سر قیمت بلیت توافق کردند و سقف نرخ بلیت هر شرکت هواپیمایی مشخص است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی در پاسخ به این پرسش که در صورت فروش بلیت بالاتر از نرخ تعیین شده چه اقدامی با شرکت‌های گران فروش خواهد شد، افزود: مردم اگر بلیت هواپیما را گران‌تر از نرخ مصوب خریداری کردند به سازمان هواپیمایی اعلام کنند تا این سازمان متخلفان را به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی کنند. تاکنون چند شرکت متخلف در زمینه گرانفروشی جریمه شده اند ضمن اینکه پول مردم هم پس داده خواهد شد.
,
 
,
به گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان تعزیرات حکومتی به صورت آنلاین قیمت‌ها را چک کرده و خود سازمان هواپیمایی نیز بر رعایت سقف قیمت بلیت هواپیما نظارت دارد.
,
 
,
معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: قیمت بلیت هواپیما بین هر ساعت پروازی ۱۱۰ تا ۴۵۰ هزار تومان به فروش می‌رود که به این معنی است که هر یک ساعت پرواز برای ایرلاین‌ها حداقل ۴۵۰ هزار تومان هزینه دارد.
,
 
,
عابدزاده تصریح کرد: قیمت بلیط‌ها شناور بوده و در زمانی که تقاضا کم است قیمت بلیت هواپیما هم کاهش می‌یابد.
,
 
,
وی افزود: در چند روز اخیر دو شرکت هواپیمایی ماهان و ایران ایرتور بر اساس تشخیص سازمان تعزیرات حکومت به دلیل گرانفروشی جریمه شده اند.
,
 
,
معاون وزیر راه تاکید کرد شرکت هواپیمایی حق ندارند مسیر مشهد را به صورت چارتری بفروشند و اگر شرکتی، پرواز مشهد را چارتری فروخت باید نرخ آن در چارچوب تعیین شده برای هر ایرلاین باشد.
,
منبع: مهر
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه