اخبار داغ

سردار فضلی در رشت:

خستگی ناپذیری در راه خدا از ویژگی های بارز "شهید جوینده" است

خستگی ناپذیری در راه خدا از ویژگی های بارز "شهید جوینده" است
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با اشاره به ویژگی خستگی ناپذیر بودن "شهید جوینده"، گفت: نزدیکان شهید جوینده او را به خستگی ناپذیری می شناختند که در را خدا لحظه ای درنگ نداشت و آخرین جمله شهید جوینده "یا حسین" بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سردار علی فضلی عصر امروز در مراسم یادبود "شهید حسین جوینده" در گلزار شهدای رشت با اشاره به دلنوشته ای که فرزند شهید جوینده در ابتدای مراسم خواند، اظهار کرد: باید از خداوند بخواهیم که شرمنده نگاه این فرزندان شهدا و پدران و مادرانشان نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره)که فرمودند هر شب به دشمن هجمه کنید و خواب را از چشمانشان بگیرید، گفت: باید درک کنیم که این سخن امام یک حربه جنگ بود یا یک راهبردی که در این سال ها باید از آن استفاده کنیم.

,

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با بیان اینکه اکنون به شدت به این راهبرد امام(ره) نیاز داریم بیان کرد: امروز به شهید جوینده ها نیاز داریم که الگو شوند.

,

وی با اشاره به ویژگی خستگی ناپذیر بودن "شهید جوینده"، گفت: نزدیکان شهید جوینده او را به خستگی ناپذیری می شناختند که در را خدا لحظه ای درنگ نداشت و آخرین جمله شهید جوینده "یا حسین" بود.

,

سردار فضلی ضمن اشاره به وجود ویژگی هایی نظیر جدی و سخت کوش بودن، نشاط در کار، مطیع امر رهبری، ولایتی، اهل خمس و اخلاص و صداقت در شخصیت شهید جوینده ابراز کرد: شهادت اتفاقی نیست، حتما این صفات در شهید جوینده علت شهادت او بوده است.

,

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با قرائت بخشی از سخنان رهبر انقلاب مبنی بر حفظ بیداری ملت ایران ادامه داد: این خواستگاه ولی امر و شهدای گرانقدر است.

,

سردار فضلی در پایان گفت: امروز با ثبات قدم در دفاع از دین خدا و جبهه مقاومت در مقابل همه دشمنان قسم خورده انقلاب عهد بستیم که تا آخرش غفلت نکنیم و برادر هم باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.

,

به گزارش 8دی، «شهید حسین جوینده» رزمنده مدافع حرم و از مربیان آموزشی نیروهای جبهه مقاومت 22 اسفندماه در روز بزرگداشت شهدا در مأموریت آموزشی به شهادت رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه