اخبار داغ

سرپرست معاونت فرهنگی اوقاف کرمان مطرح کرد؛

اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۴۰ بقاع متبرکه استان/ساماندهی اشتغال جوانان در ۱۱۰ بقعه سراسر کشور

اجرای طرح «آرامش بهاری» در ۴۰ بقاع متبرکه استان/ساماندهی اشتغال جوانان در ۱۱۰ بقعه سراسر کشور
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان با بیان اینکه ۱۱۰ بقعه در کل کشور جهت اشتغال زایی برای جوانان شناسایی و ساماندهی شده است، گفت : سعی داریم در جوار امامزادگان استان بناهایی که بلا استفاده هستند در اختیار جوانان و یا زنان سرپرست خانواده قرار دهیم تا در جهت اشتغال از آن استفاده نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان عصر گذشته در جمع خبرنگاران به طرح «آرامش بهاری» اشاره کرد و گفت: طرح آرامش بهاری به مدت ۸ سال متوالی است که در استان کرمان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛,

وی به مفاد ابلاغیه این طرح اشاره کرد و افزود: خدمات رسانی به مسافرین و مجاورین بقاع متبرکه در قالب مباحث دینی ، عقیدتی ، اسکان و پذیرایی و برگزاری مسابقات فرهنگی به همراه هدایا و جوایز از جمله این مفاد می باشد.

,

سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی اوقاف کرمان ادامه داد: برپایی “خیمه های معرفت” در بقاع متبرکه به همراه غرفه های کودک و پاسخگویی به سوالات شرعی در کلیه بقاع متبرکه سراسر استان برگزار می شود.

,

حدادی بیان داشت: طرح آرامش بهاری در ایام نوروز با حضور ۳ روحانی در ۴۰ بقعه متبرکه برگزار خواهد شد.

,

وی با اشاره به اینکه  این طرح از ۲۸ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال ۹۸ ادامه خواهد داشت، اذعان کرد: بقاع متبرکه سراسر استان در ایام نوروز بصورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی خواهد بود.

,

حدادی از اعزام ۹۱ روحانی در قالب اجرای طرح آرامش بهاری به بقاع متبرکه خبر داد و گفت: از این تعداد ۴۵ نفر بومی و ۴۶ نفر روحانی اعزامی از قم می باشند.

,

وی همچنین تصریح کرد: بسته‌های فرهنگی  ویژه سنین کودک و خردسال تا سن ۱۵ سال تهیه شده و در این خیمه‌های معرفت توزیع می‌شود و این بسته‌ها از کالاها و طرح‌های ایرانی تهیه شده است.

,

سرپرست معاونت اجتماعی فرهنگی اوقاف کرمان  به اجرای طرح “دست‌های مهربانی” از قبل از نوروز  اشاره کرد و بیان داشت: امسال در قالب این طرح هزار و ۶۰۰ بسته مواد غذایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان خریداری و بین نیازمندان توزیع شد ه است.

,

وی خاطرنشان کرد: مساعدت و تامین جهیزیه در بحث ازدواج را برای جوانان در سال ۹۸ در برنامه خود داریم .

,

حدادی عنوان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه ۱۱۰ بقعه را در کل کشور شناسایی کرده که در این بقاع بحث اشتغال ساماندهی خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: سعی داریم در استان کرمان هم با اجرای طرحی به نام “طرح افق” در جوار امامزادگان بناهایی که بلا استفاده هستند در اختیار جوانان و یا زنان سرپرست خانواده قرار دهیم تا در جهت اشتغال از آن استفاده نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه