اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان در سیرجان افتتاح شد

ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان در سیرجان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان در سیرجان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ عصر گذشته طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از اعضای شورای معاونان و روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان آیین نمادین افتتاح ستاد اسکان فرهنگیان استان کرمان در نوروز ۹۸ در شهرستان سیرجان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم افتتاح ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان کرمان در سیرجان با اشاره به اینکه ۴۳۳ مدرسه در سراسر استان برای اسکان نورزی مسافران در نظر گرفته شده است، گفت: ۵ هزار و ۱۶۵ کلاس در استان کرمان در طرح اسکان نوروزی قرار گرفتند

,

احمد اسکندری ‌نسب با اشاره اینکه ۳۸ پایگاه ستاد اسکان آموزش و پرورش در کل استان کرمان آماده خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز ۹۸ هستند، اظهار داشت: ۴۳۳ مدرسه در سراسر استان برای این کار در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۱۶۵ کلاس در استان کرمان طرح اسکان نوروزی قرار گرفتند، گفت: از این تعداد کلاس درس، ۱۴۱ کلاس ویژه، ۲ هزار و ۸۰۴ کلاس نوع الف و ۲ هزار و ۲۲۰ کلاس نوع ب هستند.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه تعداد هزار و ۵۲۷ نفر از عوامل اجرایی امر خدمت رسانی به مهمانان نوروزی را برعهده دارند، افزود: حفظ حرمت و کرامت فرهنگیان اولویت اصلی آموزش و پرورش استان کرمان در ستادهای اسکان نوروزی است.

,

وی با اشاره به اینکه رزرو کلاس‌های طرح اسکان از چهارم اسفندماه در سیستم رزواسیون آغاز شده که تاکنون ۶۳۲ خانوار در قالب ۲ هزار و ۸۴۳ نفر و ۵ هزار و ۶۵۶ نفر روز ثبت شده است، بیان کرد: تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۲ درصد رشد رزرو داشته‌ایم.

,

اسکندری‌نسب با بیان اینکه در شهر کرمان بیش از ۱۵۰ مدرسه در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تجهیز شده اند، گفت: در شهر کرمان دو پایگاه ستاد اسکان نواحی یک و دو آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به اینکه چهار مرکز خدماتی رفاهی فرهنگیان شهر کرمان نیز برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: مراکز خدماتی رفاهی فرهنگیان استان کرمان شامل هتل آسمان، خانه معلم، مجتمع بهمن‌بیگی عشایری و مجتمع سعادت با ظرفیت پذیرش بیش از ۳۰۰ نفر در شهر کرمان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی استان کرمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه