اخبار داغ

کارشناس اقتصاد بین الملل در گفت و گو با دانا؛

کاهش فروش نفت از بدترین رخدادهای سال گذشته بود/ دوران سخت گذرانده شد

کاهش فروش نفت از بدترین رخدادهای سال گذشته بود/ دوران سخت گذرانده شد
مهدی تقوی با اشاره به مهم ترین اتفاقات سال گذشته در حوزه بین الملل گفت: جنجال هایی که ترامپ آفرید و کاهش فروش نفت، از بدترین اتفاقات سال 97 بودند.
[

مهدی تقوی، کارشناس اقتصاد بین الملل در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به رخدادهای مهم سال 97 در حوزه بین الملل اظهار داشت: یک مشکل اساسی که در سال 97 داشتیم، این بود که صدور نفت دچار مشکل شد، چون سهمیه اوپک ایران 2 میلیون 100 هزار بشکه در روز بود که به 1 میلیون و 170 هزار بشکه در روز کاهش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 وی تصریح کرد: علی رغم این که فشار روی ایران بود، ارز کمتری نیز به کشور وارد شد و باعث شد تا مشکلاتی در اقتصاد برای ما بوجود بیاید که این مسائل از مهم ترین اتفاقات اقتصادی بود که در سال گذشته رخ داد.

,

 

,

تقوی در ادامه اظهار داشت: ترامپ هم بازی در آورد و اروپایی ها را تحریک کرد که از ایران نفت نخرند، این اتفاق برای ما مشکل بوجود آورد اما به هر حال این دوران سخت گذرانده شد.

,

 

,

 

,

این کارشناس بیان داشت: جنجال هایی که ترامپ آفرید و کاهش فروش نفت، از بدترین اتفاقات سال 97 بودند.

,

 

,

مهدی تقوی در پایان گفت: اتفاق خوبی که می توان از آن برای سال 97 نام برد این است که ترامپ گفت فروش نفت ایران به صفر خواهم رساند اما ژاپن و هند مدعی شدند که خرید نفت از ایران را ادامه خواهند داد و همین مسئله باعث تمسخر ترامپ در جهان شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه