اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ اعلام کرد؛

ادامه خدمات گروه‌های جهادی بسیج به آسیب‌دیدگان سیل در سیمرغ

ادامه خدمات گروه‌های جهادی بسیج به آسیب‌دیدگان سیل در سیمرغ
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ از فعالیت گروه های جهادی بسیج به منظور امدادرسانی سپاه به آسیب دیدگان در سیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد برمر در گفت‌وگویی اظهار کرد: باران و طوفان که از ساعت 10 صبح دیروز دوشنبه در کیاکلا شدت گرفت، به سبب عدم لایروبی دهانه پل و تجاوز به حریم رودها منجر به تجمع آب و طغیان از روی پل ها به سوی مراکز مسکونی چندین روستا در این شهرستان شد.

وی از تهدید منازل، مزارع، باغات و اراضی کشاورزی اهالی به موجب سیل دیروز در کیاکلا خبر داد و افزود: به محض اطلاع ناحیه مقاومت بسیج و با ابلاغ فرمانده سپاه کربلا نیروهای مقاومت بسیج ناحیه با تمام توان برای امداد رسانی به گرفتاران در سیل وارد عمل شدند.

برمر با اشاره به اینکه به محض آغاز فعالیت امدادی سپاه، معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا به همراه مسپولان مربوطه خدمات رسانی، پشتیبانی و تامینی سپاه کربلا با حضور میدانی ضمن بررسی نزدیک وضعیت بحران اخیر، به منظور تسریع در امور خدماتی و امدادی به آسیب دیدگان شهرستان سیمرغ پا به پای بسیجیان به فعالیت امدادی پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ با بیان اینکه محلات نجار کلای قدیم، برجی خیل، رکنی کلا، ملاکلا، شهرک شهید بهشتی و ... کاملا در سیل گرفتار شدند از تخریب و آسیب به 6 روستا خبر داد و گفت: نیروی امدادی بسیج با امکاناتی از قبیل جت اسکی، قایق موتوری، کامیون، تریلر، چندین دستگاه بیل مکانیکی و کانتینر حمل مواد غذایی برای روانسازی جریان سیل و تخلیه ساکنین روستا و اسکان دهی آنان به داخل دو مسجد و حسینیه اقدام کردند.

برمر با اشاره به اینکه عملیات لایروبی از دهانه هر پل قریب به 20 کامیون بوده اضافه کرد: با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی بسیج سپاه کربلا، مسیر روستای برجی خیل و جمال کلا در محور بهنمیر سیمرغ که گرفتار سیل شده بود باز گشایی و عملیات خدمات رسانی به 6 روستای تهدید شده همچنان ادامه دارد.

وی از فعالیت گروه های جهادی بسیج به منظور امداد رسانی سپاه به آسیب دیدگان در سیل خبر داد و افزود: توزیع جیره غذایی و امکانات گرمایشی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کربلا در فصل سرما به اهالی منطقه با درایت ویژه انجام که رضایت مردم را در برداشت.

برمر رسیدگی به مردم را وظایف همگانی در جامعه اسلامی خواند و خواستار گسیل امکانات دستگاههای اجرایی در نوروز 98 شد تا مردم این مناطق سال جدید و خوبی را با آرامش و سلامتی در پیش گیرند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه