اخبار داغ

معاون حمل ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد خبر داد؛

آماده‌سازی ۲ پارکینگ رایگان موقت در میدان فردوسی و مصلی در نوروز

آماده‌سازی ۲ پارکینگ رایگان موقت در میدان فردوسی و مصلی در نوروز
معاون حمل ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد با اشاره به توافق شهرداری مشهد با آستان قدس برای در اختیار گذاشتن زمین به منظور پارکینگ، گفت: قرار بر این شده که دو قطعه زمین در میدان فردوسی و مصلی به منظور پارکینگ موقت و به طور رایگان در اختیار زائران و مجاوران قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، خلیل‌الله کاظمی با اشاره به توافق شهرداری مشهد با آستان قدس برای در اختیار گذاشتن زمین به منظور پارکینگ، گفت: قرار بر این شده که دو قطعه زمین در میدان فردوسی و مصلی به منظور پارکینگ موقت و به طور رایگان در اختیار زائران و مجاوران قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

معاون حمل ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد تشریح کرد: در خیابان‌های دانش و نخریسی، زمین‌های خالی اطراف حرم مطهر و پارکینگ‌های شهرداری مشهد در میدان شهدا در قالب ۶ پارکینگ با ظرفیت 8 هزار خودرو برای استفاده شهروندان مهیا شده است که رایگان نیستند.

,

وی متذکر شد: شورای شهر مشهد مصوب کرده که تعدادی از خطوط منتهی به حرم مطهر با امکان جابه‌جایی روزانه بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر از ۲۹ اسفند الی ۴ فروردین ماه خدمات‌رسانی رایگان ارائه دهند.

,

کاظمی بیان کرد: بر اساس این مصوبه خطوط یک و 3 بی‌آرتی، خط 12 و همچنین خط 50 طی مدت ۵ روز به صورت رایگان زائران و مجاوران را در مسیرهای این خطوط جابه‌جا می‌کنند.

,

معاون حمل ونقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد اضافه کرد: برنامه‌ریزی نوروز به گونه‌ای است که اتوبوس‌های این خطوط مقابل پارکینگ‌های مصلی، میدان فردوسی و غیره دارای ایستگاه باشند تا زائران و مجاوران بتوانند به طور رایگان خودروهای خود را پارک کنند و با اتوبوس به حرم مطهر مشرف شوند.

,

وی از قائم مقام آستان قدس رضوی برای در اختیار گذاشتن زمین به منظور ایجاد پارکینگ موقت قدردانی کرد و افزود: با تفاهم صورت‌گرفته با آستان قدس زائرانی که در اقامتگاه‌های زائرشهر رضوی اسکان دارند، برای جابه‌جایی‌شان از منطقه طرق به حرم مطهر اتوبوس رایگان در نظر گرفته شده است.

,

کاظمی ادامه داد: همچنین تعدادی اتوبوس برای انتقال انتقال زائرانی که در بوستان زائرپذیر غدیر اقامت دارند به حرم مطهر در نظر گرفته شده است.

,

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد اظهار کرد: رینگ‌های بازگشت ورودی‌های حرم مطهر با همکاری آستان قدس رضوی از ۲ فروردین برای تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها بازگشایی خواهد شد.

,

کاظمی تأکید کرد: در هنگام تحویل سال نو و حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر خطوط یک و ۲ قطار شهری و همچنین ناوگان اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی از صبح ۲۹ اسفند تا ۳ بامداد اول فروردین ۹۸ سرویس‌دهی خواهند داشت.

,

معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: خطوط اتوبوس‌رانی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر برای شرکت زائران و مجاوران در سخنرانی نقام معظم رهبری در حرم مطهر  تقویت شده و سرفاصله زمانی رسیدن قطارها در خط یک و ۲ قطارشهری به ایستگاه‌ها به ۴ دقیقه کاهش خواهد یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه