اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

طرح نوروزی هلال احمر هرمزگان با ۱۹پایگاه و ۲۵۰ نیرو آغاز شد

طرح نوروزی هلال احمر هرمزگان با ۱۹پایگاه و ۲۵۰ نیرو آغاز شد
نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با مشارکت ۲۵۰ جوان هرمزگان آغازشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛علی اعمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جوانان هلال احمر استان هرمزگان در نوزدهمین سال از خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در قالب ۱۹ پست ثابت و سیار نوروز ۹۸ را در کنار مردم سپری خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اعمی ادامه داد: از مجموع ۱۹ پست موجود، ۱۲ پست ثابت و ۷ پست سیار می باشد که در مبادی ورودی شهرها و اماکن پرتردد شهرستان های استان ایجاد و به مسافرین نوروزی ارائه خدمت خواهند کرد.

,

وی افزود: در اجرای این طرح ۲۵۰ نفر از جوانان استان هرمزگان بعنوان همیار جوان به مسافرین نوروزی خدمات مورد نظر را ارائه خواهند کرد.

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان اظهار کرد: در این پست ها علاوه بر راهنمایی مسافرین نوروزی ایستگاه سلامت،فضای دوستدار کودک و خیمه نماز برپا و اقلام فرهنگی نیز توزیع می گردد.

,

وی تصریح کرد: با هدف بهبود رفتارهای ترافیکی و تلاش برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) توسط جوانان در طول اجرای طرح برگزار می شود.

,

اعمی خاطرنشان کرد: در ورودی شهرهای بندرعباس، جاسک، سیریک، میناب، رودان، حاجی آباد، قشم، بستک، پارسیان، بندرلنگه و بندرخمیر در طول اجرای طرح در قالب مست های ثابت به هموطنان توسط جوانان هلال احمر خدمات مورد نیاز ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه