اخبار داغ

۳۱ نفر در حوادث چهارشنبه سوری بروجرد مصدوم شدند

۳۱ نفر در حوادث چهارشنبه سوری بروجرد مصدوم شدند
رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: 31 نفر در حوادث چهارشنبه سوری بروجرد مصدوم شدند که بیشتر مصدومین به صورت سرپایی درمان شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کاکاوند در گفت و گو با سفیر افلاک  اظهار داشت: در حوادث چهارشنبه سوری شب گذشته در بروجرد 31 نفر مصدوم شدند که از این تعداد 25 نفر به صورت سرپایی درمان شدند که بر اثر ترکیدن ترقه در سر و صورت مصدوم شدند که بلافاصله مداوا شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی اضافه کرد: پنج نفر از مصدومین در این حوادث از ناحیه چشم دچار مشکل شده بودند که ویزیت درمانگاهی دشند و این افراد هم درمان شدند.

, وی اضافه کرد: پنج نفر از مصدومین در این حوادث از ناحیه چشم دچار مشکل شده بودند که ویزیت درمانگاهی دشند و این افراد هم درمان شدند.,

به گفته وی 2 نفر از مصدومین نیاز به بستری داشتند که در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند و بعد از چند ساعت از بیمارستان ترخیص شدند.

, به گفته وی 2 نفر از مصدومین نیاز به بستری داشتند که در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار گرفتند و بعد از چند ساعت از بیمارستان ترخیص شدند.,

کاکاوند تصریح کرد: همه مصدومین چهارشنبه سوری در بروجرد مشکل جدی نداشتند و آمار مصدومین نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

, کاکاوند تصریح کرد: همه مصدومین چهارشنبه سوری در بروجرد مشکل جدی نداشتند و آمار مصدومین نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.,

در ادامه موسیوند محمد غفاری مدیر عامل آتش نشانی بروجرد گفت: خوشبختانه شب گذشته حریق گسترده ای رخ نداد و با توجه به این که از چند روز قبل آگاهی های لازم و هشدارها داده شده بود امسال حادثه خاصی رخ نداد.

, در ادامه موسیوند محمد غفاری مدیر عامل آتش نشانی بروجرد گفت: خوشبختانه شب گذشته حریق گسترده ای رخ نداد و با توجه به این که از چند روز قبل آگاهی های لازم و هشدارها داده شده بود امسال حادثه خاصی رخ نداد.,

وی بیان کرد: تنها در چند نقطه حریق هایی رخ داد که قابل کنترل بودند و با حضور نیروهای اتش نشانی سریعا اطفا شدند.

, وی بیان کرد: تنها در چند نقطه حریق هایی رخ داد که قابل کنترل بودند و با حضور نیروهای اتش نشانی سریعا اطفا شدند.,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه