اخبار داغ

به همت گروه جهادی هیئت مساکین الزهرا(س)؛

17میلیون تومان بسته غذایی بین نیازمندان خرم آبادی توزیع شد+عکس

17میلیون تومان بسته غذایی بین نیازمندان خرم آبادی توزیع شد+عکس
در آستانه عید نوروز و همزمان با شب میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) 114 بسته حمایتی غذایی خشک بین خانواده های بی بضاعت خرم آبادی توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،در آستانه سال نو باهدف حمایت و دستگیری از نیازمندان، اقشار آسیب‌دیده و کمک به خانوارهای بی‌بضاعت و بی‌سرپرست به همت خیرین در شب میلاد پدر یتیمان حضرت علی(ع) تلاش شد تا بسته های موادغذایی تهیه و در اختیار نیازمندان شناسایی شده قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

در همین راستا گروه جهادی هیئت مساکین الزهرا(س) جهت رفع معضلات فرهنگی، اجتماعی ومالی مناطق محروم شهرستان خرم آباد اقدام به شناسایی اقشار نیازمند کرده است و 114 بسته‌موادغذایی را با حفظ عزت‌نفس و کرامت بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرد.

,

 

,

بسته حمایتی

, بسته حمایتی,

 

,

این بسته های حمایتی به ارزش 17 میلیون تومان هستند که با استفاده از کمک‌های مردمی و مشارکت خیران جمع آوری شده اند و هربسته به ارزش 200هزارتومان شامل اقلام پرمصرف از قبیل برنج، مرغ، ماکارونی، سویا، عدس، لوبیا، نخود، روغن مایع، رب گوجه و نمک است.

,

 

,

, ,

 

,

تقویت سنت‌های حسنه اسلامی ازجمله توجه به نیازمندان، گسترش فرهنگ انفاق، کمک به همسایه و یاری‌رساندن به هم نوع از دیگر اهداف اجرای این طرح توسط هیئت مساکین الزهرا(س) است.

,

 

,

این گروه جهادی برای حمایت و توانمندسازی خانواده های بی بضاعت از طریق شماره حساب  5894631519135792  بنام سید احمد نجم موسوی آماده‌ دریافت کمک‌های مادی و معنوی مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه