اخبار داغ

مشهد الرضا(ع) در انتظار ورود میهمان ویژه؛

مشهد آماده میزبانی از رهبر انقلاب در اولین روز بهار است

مشهد آماده میزبانی از رهبر انقلاب در اولین روز بهار است
زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هر ساله در نخستین روز از فصل بهار خود را آماده میزبانی از رهبر معظم انقلاب می‌بینند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ با آمدن بهار و تجلی الطاف خداوند در شهرمان، دست‌ها به سوی آسمان دراز شده و دعای «یا مقلب القلوب و الابصار» در گردادگرد حرم رضوی طنین انداز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,


مشهد در آستانه سال 98 و با پشت سر گذاشتن زمستان مواجه با تحولی جدید است چرا که باید پذیرای میهمانان بسیاری از جای جای کشور و جهان باشد؛ زائران و مجاورانی که به عشق حضرت رضا(ع) خود را به مشهد می‌رسانند که سال جدید را زیر سایه ولی نعمت خود آغاز کنند.

,
,


زیبا سازی شهری، کاشت گل در معابر، نصب المان‌های نوروزی، رنگ آمیزی دیوارها، رفت و روب شهر، مدیریت حمل و نقل درون شهری، افزایش ساعت کارکرد وسایل حمل و نقل عمومی و تجهیز ایستگاه‌های استقبال از زائران از جمله اقداماتی است که برای پذیرایی از زائران در نظر گرفته شده است؛ علاوه بر دستگاه‌های خدمت رسان و دولتی، مردم مشهد نیز خود را برای میهمان نوازی آماده کرده‌اند.

,
,


هر ساله با آمدن فصل بهار، مشهد الرضا(ع) میزبان میهمانی ویژه می‌شود، فردی که نایب به حق ولی عصر(عج) است؛ شهر امام رضا(ع) در روز نخست از فصل بهار میهمان آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا است.

,
,


زائران و مجاوران بسیاری به شوق بهره‌منده از سخنان گهربار ایشان که مشی و برنامه سالانه نظام را تبیین می‌کنند، از جای جای کشور در مشهد حضور می‌یابند.

,
,


طبق معمول هر سال ایشان اول فروردین ساعت 15 در حرم مطهر رضوی سخنرانی می‌کنند که با استقبال چشم گیر زائران و مجاوران همراه می‌شود.

,
,


حضور مقام معظم رهبری در مشهد مقدس را پیشاپیش خوش آمد می‌گوییم و از امیدواریم مردم مشهد و دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان بتوانند به خوبی حق میزبانی را ادا کنند.
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه