اخبار داغ

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان:

کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی زنجان مستقر شدند

کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی زنجان مستقر شدند
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان با تاکید بر حفظ اراضی ملی گفت: کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی استان مستقر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: کشیکهای نوروزی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری از تاریخ 28 اسفند 97 تا 16 فروردین سال  1398  در  عرصه های منابع طبیعی استان مستقر خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده جهت حراست از عرصه ها در تعطیلات نوروزی بیان کرد: کشیکهای نوروزی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری از تاریخ 28 اسفند 97 تا 16 فروردین سال  1398 در عرصه‌های منابع طبیعی استان مستقر خواهند شد.

,

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان عنوان کرد: در این راستا همکاری و هم افزایی سایر یگانهای استان در جهت برخورد با متخلفین صورت خواهد گرفت.

,

خسروی با اشاره به دستور معاونت پسشگیری از وقوع جرم دادگستری در حوزه ممانعت از تصرف اراضی استان زنجان اعلام کرد: گشتهای حفاظت از منابع طبیعی در جهت جلوگیری از اقدامات و تصرفات غیر قانونی اراضی ملی به طور مستمر برقرار خواهد شد.  

,

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان زنجان عنوان کرد: در سطح شهرستانهای تابعه استان نیز کشیک پاسگاههای ویژه منابع طبیعی نسبت به برقراری گشتهای حفاظتی اقدام خواهند کرد.

,

وی تخریب کنندگان اراضی ملی را طمع‌کار دانست و افزود: عده‌ای به دلیل انجام کشت بهاره و کشت پاییزه اقدام به تخریب اراضی ملی می کنند که به هیچ عنوان مورد تائید قانون نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه