اخبار داغ

شلیک دو موشک بالستیک توسط ارتش یمن به مواضع متجاوزان

شلیک دو موشک بالستیک توسط ارتش یمن به مواضع متجاوزان
رسانه‌های یمنی از شلیک دو فروند موشک بالستیک از نوع "بدرP_۱" به سمت مواضع مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی خبر دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المسیره، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن نیمه شب گذشته دو فروند موشک بالستیک از نوع "بدرP_1" به سمت پادگان و مرکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در جیزان شلیک کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

یک منبع در یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن گفت که موشک اول یک پادگان آموزشی مزدوران ارتش سعودی در کوه "النار" در اطراف جیزان را هدف قرار داد.

,

وی گفت که موشک دوم یک مرکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در اطراف "الخوبه" در جبهه جیزان را هدف قرار داد.

,

این منبع تاکید کرد که موشک دوم به دقت به هدف مورد نظر اصابت کرد و بر اثر آن بیش از 70 مزدرو کشته و زخمی شدند که 3 تن از افسران و فرماندهان ائتلاف متجاوز در میان آنها هستند.

,

از سوی دیگر شماری از مزدوران ارتش سعودی بر اثر حملات راکتی و توپخانه ای نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه "الأجاشر" در اطراف جیزان به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

,

نیروهای یمنی روز سه شنبه با انجام عملیات نظامی برق آسا در منطقه الطلعه در نجران چندین منطقه را به کنترل خود در آوردند. همزمان با این تحول تک تیراندازان ارتش و کمیته های مردمی یمن 5 عملیات در اطراف نجران انجام دادند.

,

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن روز سه شنبه 3 خودروی مزدوران ارتش سعودی را در منطقه عسیر منهدم کردند.

,

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه