اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان:

۳ نفر از توزیع‌کنندگان عمده مواد محترقه در بهارستان دستگیر شدند

۳ نفر از توزیع‌کنندگان عمده مواد محترقه در بهارستان دستگیر شدند
فرمانده نیروی انتظامی بهارستان گفت: بالغ بر چند هزار مواد محترقه غیرمجاز توسط نیروهای انتظامی در شهرستان بهارستان کشف و ضبط گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بهارستانه، چنگیزخانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان در جمع خبرنگاران با اشاره به چهارشنبه پایان سال، عنوان داشت: مقدار زیادی مواد محترقه که برای توزیع در این شب آماده شده بود توسط نیروهای انتظامی در سطح شهرستان کشف و ضبط گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بهارستانه,

وی در ادامه با تشریح جزئیات کشف مواد محترقه در شهرستان بهارستان، تبیین کرد: در این عملیات بیش از ۲۱ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد که بدون شک تاثیر به سزایی در کاهش خطرات این شب خواهد داشت.

,

چنگیزخانی باتاکید بر اهمیت و لزوم برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در سطح شهرستان، اذعان داشت: در همین راستا سه نفر توسط نیروهای پلیس بهارستان شناسایی، دستگیر و به مراجع قضایی مربوطه جهت سیر مراحل قانونی معرفی شده‌اند.

,

وی همچنین به تلاش نیروی انتظامی شهرستان بهارستان در راستای کاهش خطرات شب چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: پلیس به هیج وجه مخالف شادی در شب چهارشنبه سوری نمی باشد اما استفاده از مواد محترقه غیرمجاز و توزیع این مواد می تواند باعث بروز خسارات جانی جبران ناپذیری شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهارستان درپایان باتوجه به نقش خانواده‌های بهارستانی در کاهش خطرات شب چهارشنبه سوری، خاطرنشان کرد: از تمامی خانواده‌های بهارستانی می خواهم به منظور جلوگیری از اتفاقات تلخ و جبران ناپذیر در آخرین چهارشنبه سال؛ مراقب نحوه شادی کردن فرزندان خود باشند‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه