اخبار داغ

مرکز پایش و تحلیل اخبار خبر داد:

"نه" مخاطبان توئیتر به اقدام هدفمند مشاور روحانی/ بومرنگ نظرسنجی آشنا برای تخریب رسانه ملی!

"نه" مخاطبان توئیتر به اقدام هدفمند مشاور روحانی/ بومرنگ نظرسنجی آشنا برای تخریب رسانه ملی!
پس از تصمیم رسانه ملی برای تغییر در برنامه ٩٠ که با موجی از واکنش ها مواجه شد، حسام‌الدین آشنا مشاور حسن‌روحانی که به حاشیه سازی شهره است با قرار دادن یک نظرسنجی از مخاطبان خواست با ٣ گزینه موافق، مخالف و مهم نیست؛ نسبت به تغییرات در برنامه ٩٠ اعلام نظر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرکز پایش و تحلیل اخبار نوشت: پس از تصمیم رسانه ملی برای تغییر در برنامه ٩٠ که با موجی از واکنش ها مواجه شد، حسام‌الدین آشنا مشاور حسن‌روحانی که به حاشیه سازی شهره است با قرار دادن یک نظرسنجی از مخاطبان خواست با ٣ گزینه موافق، مخالف و مهم نیست؛ نسبت به تغییرات در برنامه ٩٠ اعلام نظر کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


از ٨ هزار مخاطب شرکت کننده در این نظرسنجی، بیش از ٥٠ درصد مخاطبان نسبت به تغییرات در برنامه رای مثبت دادند و یا اعلام کردند اساسا این موضوع اهمیتی برای آنها ندارد.

,
,

 

,

, ,


به نظر میرسد درج این نظر سنجی از سوی مشاور روحانی، ناشی از القاء گسترده جریان اصلاحات، برخی سلبریتی ها و جریان ضدانقلاب در دفاع از فردوسی پور بوده است و آشنا با تصور جلب نظر مخاطبین و با هدف فشار بر رسانه ملی این نظرسنجی را منتشر کرده است.

,
,


آشنا پیشتر نیز گفته بود کاندیداها باید مثل سگ از مجری بترسند که بعد انتشار سخنانش و موج انتقادت مجبور به عذرخواهی شد، از این رو برخی مخاطبان عنوان کردند چنین تفکری صلاحیت اظهارنظر در حوزه مسائل مرتبط با صدا و سیما را ندارد.

,
,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه