اخبار داغ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

کمپین « نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»در کاهش حوادث چهارشنبه آخر موثر بود

کمپین « نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک»در کاهش حوادث چهارشنبه آخر موثر بود
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: کمپین « نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» تاثیر زیادی در کاهش حوادث چهارشنبه آخر سال داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عباس جعفری در گفتگو با خبرنگار   قم فردا،  با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال در قم اظهار داشت: شب گذشته نیروی های آتش نشانی در کنار سایر نیروی امنیتی و امدادی در سطح شهر مستقر بودند و توانستند به خوبی عملیات های خود را انجام دهند.

وی با بیان این که امسال بر اساس پیش بینی های صورت گرفته عمل کردیم، ادامه داد: امسال تمامی نیروهای آتش نشانی در کنار نیروهای نیروی انتظامی قرار گرفته اند که همین موضوع باعث شد که خسارت کمتری به ماشین ها و دستگاه های آتش نشانی برسد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: البته نباید این مهم را فراموش کنیم که امسال نسبت به سال های گذشته چهارشنبه آخر سال آرام تری را سپری کردیم.

وی تصریح کرد: کارهای خطرناک آنچنانی امسال صورت نگرفت و در بسیاری از تجمعاتی که تشکیل شده بود اتفاق خاصی رخ نداد.

جعفری ادامه داد: شب گذشته ماموران آتش نشانی 100 اقدام عملیاتی انجام دادند که 90 مورد آن مربوط به حوادث  و سوانح چهارشنبه آخر سال بود.

وی ابراز داشت: در 2 مورد نیز آسیب های به خودروهای آتش نشانی وارد شد که در مقایسه با سال های گذشته کمتر بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ابراز داشت: امسال ایجاد کمپین « نه به چهارشنبه‌سوری خطرناک» تاثیر زیادی گذاشت به طوری که شاهد بودیم اتفاقات حاشیه ای کمتری در این روز رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه