اخبار داغ

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم خبر داد؛

کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه آخر سال در قم / آسیب دیدگی جزئی ۲۵ نفر در حوادث شب گذشته

کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه  آخر سال در قم / آسیب دیدگی جزئی ۲۵ نفر در حوادث شب گذشته
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی از کاهش چشمگیر حوادث چهارشنبه آخر سال در قم خبر داد و گفت: در حوادث شب گذشته تنها 25 نفر آن هم به صورت جزئی آسیب دیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به حوادث شب گذشته در قم اظهار داشت: شب گذشته و همزمان با چهارشنبه آخر سال نیروهای اورژانس 115 در آمادگی کامل بودند و به ارائه خدمت پرداختند.

وی ادامه داد: نیروهای اورژانس در تمامی محله ها و میادین شهر حضور داشتند تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان خود را به مصدومان برسانند.

فراهانی افزود: در حوادث دیروز  26 مورد آسیب دیده داشتیم که از این تعداد 21 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند و تنها 5 نفر که مشکلات بیشتری داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد:  3 نفر از مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی، 1 نفر به بیمارستان کامکار و 1 نفر دیگر نیز به بیمارستان نکویی منتقل شدند.

فراهانی تصریح کرد: 4 نفر از مصدومان شب گذشته مرخص شدند و یک مصدوم دیگر نیز که هنوز در بیمارستان بستری است آسیب دیدگی اش چندان جدی نیست.
وی با بیان این که امسال نسبت به سال های گذشته شب آرام تری را سپری کردیم، تصریح کرد: امسال در مقایسه با سال های گذشته شاهد  کاهش 70 درصدی حوادث و آسیب ها نسبت به سال گذشته بودیم که در نوع خود قابل توجه است.

فراهانی بیان داشت: با این وجود پرسنل اورژانس در میادین شب سختی داشتند و تا دیر وقت در آماده باش کامل بودند.

وی افزود: متاسفانه تنها در یک مورد و در منطقه شیخ آباد شاهد پرتاب نارنجک دستی به سمت خودرو اورژانس بودیم که خسارت جزئی به ماشین اورژانس زد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم تاکید کرد: امشب هم نیروهای اورژانس در حرم مطهر و سایر مکان هایی که مراسم سال تحویل برگزار می شود، حضور جدی دارند و به خدمت رسانی می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه