اخبار داغ

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهمترین اتفاق سال 97 بود

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن مهمترین اتفاق سال 97 بود
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مهمترین اتفاق سال 97 بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نصرت الله لطفی در گفتگو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه شکوه چهل ساله انقلاب، اظهار داشت: امسال برای اولین بار در 22 بهمن بزرگترین راهپیمایی در تاریخ انقلاب به ثبت رسید به طوری که در هر شهری با افزایش 30 الی 50 درصدی حضور مردم بودیم.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی و وضعیت جوی هم نتوانست جلوی حضور مردم را بگیرد و پاسخی محکم به استکبار داده شد.

لطفی ابراز داشت: این حضور مردم نشان داد که می توانیم با هم افزایی و همدلی تمامی مشکلات را زیر پا بگذاریم.

وی تصریح کرد: امسال همه مدیران عضو ستاد بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران شدند و به خصوص وزارت کشور در این زمینه سنگ تمام گذاشت.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: خرابکاری در قم یکی از برنامه های دشمنان نظام در سال های اخیر بوده است که همواره با رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی خنثی شده است.

وی برگزاری نمایشگاه شکوه چهل ساله انقلاب در سراسر کشور را مورد توجه قرار داد و افزود: این نمایشگاه ها گوشه ای از پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی در 40 سال اخیر بود که به نمایش در آمد.

لطفی تصریح کرد: در استان قم نیز به مانند همه استان ها از دستگاه ها و سازمان های برتر در برگزاری نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.

وی در پاسخ به این سوال که مهترین اتفاق سال 97 چه بود، ابراز داشت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن مهمترین اتفاق سال 97 بود که پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام داد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه