اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان؛

بیش از یک تن مرغ غیربهداشتی در زنجان توقیف و منهدم شد

بیش از یک تن مرغ غیربهداشتی در زنجان توقیف و منهدم شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره ضبط محموله مرغ غیربهداشتی در استان زنجان گفت: یک و نیم تن مرغ غیر بهداشتی در توقیف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; از کشف و ضبط محموله مرغ غیربهداشتی در زنجان خبرداد و اظهار کرد: برحسب بازرسیهای بعمل آمده یکدستگاه خودروی ویژه حمل مرغ در شهر زنجان متوقف و ضمن بررسی مشخص شد یک و نیم تن مرغ بصورت غیربهداشتی در خودرو قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: این محموله بصورت غیرقانونی بارگیری و فاقد هرگونه مدارک بهداشتی بوده و برچسب های روی بسته بندی نیز جعلی است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اعلام اینکه مرغها بصورت غیربهداشتی قطعه بندی شده بود تصریح کرد: محموله مرغ غیربهداشتی توقیف، خودرو به پارکینگ منتقل و پرونده در شعب این اداره کل در حال رسیدگی است.

,

وی با اشاره به بازرسی از اصناف مختلف سطح استان ابراز کرد: با متخلفان براساس قانون برخورد می شود.

,

ممیزی از رسیدگی به پرونده عرضه خرمای تقلبی و غیرقابل مصرف در این استان خبرداد عنوان کرد: براساس دریافت شکایات مردمی و گزارشات بازرسی، مشخص شد یک واحد معتبر عرضه و فروش خرما در زنجان اقدام به فروش خرما با کیفیت بسیار پایین می کند.

,

وی گفت: در این رابطه پرونده ای در شعبه هیات بدوی این اداره کل تشکیل و بر اساس گزارشات کارشناسی، واحد متخلف اقدام به عرضه ضایعات خرما به میزان سیزده هزار و 483 کیلوگرم بصورت بسته بندی در سطح بازار کرده است.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: پس از احراز تخلف (تقلب در کسب) طبق حکم صادره واحد متخلف علاوه بر معدوم کردن خرماهای تقلبی به پرداخت جریمه نقدی بمیزان 539 میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه