اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل خبر داد؛

اعزام ۲۹ کاروان‌ راهیان نور از آمل به مناطق عملیاتی جنوب

اعزام ۲۹ کاروان‌ راهیان نور از آمل به مناطق عملیاتی جنوب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آمل از اعزام 29 دستگاه اتوبوس از این شهرستان در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جابر عسکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، راهیان نور را منشأ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: هرچقدر گنجینه عظیم هشت سال دفاع مقدس را مورد نشر و معرفی قرار دهیم ارزش های آن برای نسل جوان بیشتر نمایان می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,

 

,

وی به ضرورت آشنایی جوانان با رشادت ها و دلاورمردی های غیورمردان ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور فرصت مناسبی برای آشنایی افراد جامعه و به‌خصوص جوانان با ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس است و سبب نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار خواهدشد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل به اهمیت راهیان نور در سخنان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد که فرمودند:" راهیان نور، ابتکاری بسیار بزرگ و مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است.

,

 

,

عسکری به هجمه های فرهنگی دشمن و غرب بر اعتقادات و تفکرات اسلامی ایرانی و نقش اردوهای راهیان نور در مقابله با این هجمه ها را عنوان کرد و افزود: راهیان نور یک عملیات بزرگ فرهنگی در مقابله با جنگ نرم است و این فعالیت فرهنگی و تبلیغی بر تحکیم باورهای دینی و مذهبی و ترویج روحیه ایثار و شهادت نقش بسزایی دارد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل در ادامه به اعزام 29 دستگاه اتوبوس از شهرستان آمل در ایام نوروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اشاره کرد و گفت: جمعا 1260 نفر به صورت کاروانی جهت بازدید از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس از شهرستان هزارسنگر آمل اعزام می‌شوند.

,

 

,

وی افزود: این اعزام ها در 4 مرحله که 2 مرحله آن در تاریخ های 22 و 28 اسفند صورت گرفت و مراحل بعدی آن در سوم و هفتم فروردین 98 به انجام می‌پذیرد.

,

 

,

عسکری مناطق عملیاتی مورد بازدید کاروان ها را برشمرد و گفت: این کاروان‌ها به مدت یک هفته  از مناطق عملیاتی فتح المبین، هفت تپه، فکه، طلائیه، شلمچه، اروند، دهلاویه، هویزه و یادمان شهدای محمودوند دیدن می‌ کنند.

,

 

,

وی در پایان با تشکر از همه نهادها، دستگاه‌ها و در راس آن فرماندار محترم به عنوان رئیس ستاد پشتیبانی راهیان نور شهرستان آمل در اجرایی شدن این اقدام تاثیرگذار فرهنگی خاطرنشان کرد: این آمار فقط مربوط به اعزام کاروانی راهیان نور است و خیل عظیمی از مردم سالانه با خودرو های شخصی به این سفر معنوی مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه