اخبار داغ

اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اراک/ اعتماد بی‌جا زمینه‌ساز کلاه‌برداری شد

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اراک/ اعتماد بی‌جا زمینه‌ساز کلاه‌برداری شد
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند ۷ نفره سارقان موتورسیکلت و اعتراف آنان به ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اراک / سارقان به 7 فقره سرقت اعتراف کردند

, انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اراک / سارقان به 7 فقره سرقت اعتراف کردند, انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اراک / سارقان به 7 فقره سرقت اعتراف کردند,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند 7 نفره سارقان موتورسیکلت و اعتراف آنان به 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ " سید نورالدین حسینی " رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان در یک ماه گذشته، با طرح موضوع در قرارگاه تشدید مبارزه با سرقت پلیس ، مأموران انتظامی بررسی پرونده را به‌صورت ویژه آغاز کردند.

,

وی ادامه داد: تحقیقات میدانی پلیس برای شناسایی سارقان ادامه یافت که سرانجام با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات لازم، سرکرده باند مذکور شناسایی ، دستگیر و 3 دستگاه از موتورسیکلت‌های سرقتی نیز از مخفیگاه او کشف و به مال‌باختگان تحویل داده شد.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، 6 همدست دیگر وی نیز شناسایی و هر یک در عملیات جداگانه، از سوی مأموران پلیس این شهرستان دستگیر شدند .

,

سرهنگ حسینی با اشاره به اعتراف سارقان به 7 فقره سرقت در سطح شهرستان اراک خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

این مقام انتظامی در پایان با تأکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر شهروندان به توصیه‌های پیشگیرانه پلیس با توجه به فرارسیدن ایام تعطیلات نوروزی افزود:‌ سامانه‌های ‌تلفنی 110و 197 در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده ارائه گزارش‌های  مختلف شهروندان و دریافت هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر آنان از عملکرد پلیس است.

,

توقیف کالاهای قاچاق در عملیات پلیس ساوه

, توقیف کالاهای قاچاق در عملیات پلیس ساوه, توقیف کالاهای قاچاق در عملیات پلیس ساوه,

در عملیات مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه، 3 دستگاه خودروی نیسان وانت حامل کالای قاچاق توقیف شدند.

,

سرهنگ"پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه دراین‌باره گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقاتی از تردد 3 دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کالای قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان به سمت تهران مطلع شدند و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و متوقف کردن آن‌ها آغاز شد.

,

وی افزود: با تمهیدات اجرایی پلیس، 3 دستگاه خودروی وانت نیسان شناسایی و متوقف شدند و در بازرسی از آن‌ها 190 کیلو البسه و 587 جفت کفش قاچاق که به شکل ماهرانه‌ای در خودروها جا ساز شده بود، کشف شد.

,

سرهنگ اسدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده را در حدود یک میلیارد و 383 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: هر 3 راننده دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

,

کلاه‌برداری از شهروندان با صدور برگه تقلبی موسسه خیریه در تفرش/کلاه‌بردار دستگیر شد

, کلاه‌برداری از شهروندان با صدور برگه تقلبی موسسه خیریه در تفرش/کلاه‌بردار دستگیر شد, کلاه‌برداری از شهروندان با صدور برگه تقلبی موسسه خیریه در تفرش/کلاه‌بردار دستگیر شد,

فردی که با برگه‌های تقلبی یک موسسه خیریه از نیات خیرخواهانه شهروندان تفرشی سوءاستفاده می‌کرد، در عملیات پلیس این شهرستان دستگیر شد.

,

سرهنگ "روح الدین یوسفوند" فرمانده انتظامی شهرستان تفرش در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام گزارش‌هایی از شهروندان تفرشی در خصوص حضور مشکوک فردی تحت عنوان یک موسسه خیریه، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری 11 شهرستان قرار گرفت.

,

وی افزود: با تحقیقات مقدماتی مأموران انتظامی مشخص شد که فردی با ارائه برگه‌های مربوط به یک موسسه خیریه، از شهروندان برای کمک به این موسسه درخواست تقاضای وجه می‌کند.

,

این مقام انتظامی اضافه کرد: با مشخصاتی که در مراحل تحقیقات به دست آمد، این فرد شناسایی و در عملیاتی دستگیر و تعدادی قبض تقلبی مربوط به یک موسسه خیریه از او کشف شد.

,

وی افزود: این فرد که برای تأمین اعتیادش اقدام به  این عمل مجرمانه کرده بود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

,

اعتماد بی‌جا زمینه‌ساز کلاه‌برداری شد/اعتراف به 8 فقره کلاه‌برداری کارت به کارت

, اعتماد بی‌جا زمینه‌ساز کلاه‌برداری شد/اعتراف به 8 فقره کلاه‌برداری کارت به کارت, اعتماد بی‌جا زمینه‌ساز کلاه‌برداری شد/اعتراف به 8 فقره کلاه‌برداری کارت به کارت,

فردی که با سوءاستفاده از کارت‌بانکی شخصی دیگر، برای برداشت مبالغ کلاه‌برداری از این کارت استفاده می‌کرد، در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

,

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی دراین‌باره گفت: چندی پیش شهروندی اراکی با ارائه شکوائیه‌ای به پلیس آگاهی استان اذعان داشت که فردی از کارت عابر بانک او سوءاستفاده می‌کند و برای او ایجاد مشکل کرده است.

,

وی افزود: با آغاز تحقیقات کارآگاهان پلیس مشخص شد که شاکی مدتی قبل کارت عابر بانک خود را در اختیار شخصی قرار داده است و این فرد که درزمینهٔ کلاه‌برداری کارت به کارت فعالیت می‌کند، از این کارت برای برداشت‌های غیرمجاز خود استفاده می‌کند.

,

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ در تکمیل تحقیقات، محل فعالیت این فرد در استان تهران شناسایی و با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس دستگیر شد.

,

سرهنگ حسینی ادامه داد:‌ با توجه با اسناد و مدارکی که درروند رسیدگی به این پرونده به دست آمد، فرد دستگیرشده به 8 فقره کلاه‌برداری از طریق کارت به کارت با شگردهای مختلف اعتراف کرد.

,

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بابیان ادامه داشتن تحقیقات تکمیلی از این فرد اظهار داشت:‌ مراحل تحقیقات پلیس از این فرد که تحت تعقیب پلیس در دو استان دیگر کشور نیز است، همچنان ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه