اخبار داغ

کهگیلویه و بویراحمدی ها چه هدیه ای برای پدران و همسران خود خریده اند؟+فیلم

کهگیلویه و بویراحمدی ها چه هدیه ای برای پدران و همسران خود خریده اند؟+فیلم
مردان و زنان کهگیلویه و بویراحمدی در حال خرید برای عزیزان خود به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز مردم هستند، آنها به نوعی سعی میکردند با خریدهدیه ای کوچک این روز را به عزیزان خود تبریک گفته و این روز را گرامی بدارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مردم کهگیلویه و بویراحمد در شور و شعف فرا رسیدن بهار هستند و این شور و هیجان سبب تغییر حال و هوای شهر شده است که نوید بخش بهاری با طراوت را می داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,

در همین رابطه  در بازار مشاهده می شد که  مردان و زنان در حال خرید برای عزیزان خود به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت علی (ع) و روز مردم  هستند، آنها به نوعی سعی میکردند با خریدهدیه ای کوچک این روز را به عزیزان خود تبریک گفته و این روز را گرامی بدارند.

,

 

,

 

,

بهار طبیعت امسال با روز پدر مصادف شده، و سبب شور و نشاط بیشتر در بین مردم جامعه شده است  و نوید  آغاز سالی سرشار از موفقیت و پیروزی را می دهد زیرا در ضرب المثل ها شنیده شده است سالی که نکوست از بهارش پیداست، و چه مناسبتی بهتر از این که بهار با ولادت حضرت علی بن ابیطالب (ع) مصادف شده است.

,

 

,

از همین روز به سراغ مردم در بازار شهر یاسوج رفتیم و از حال و هوای خرید کادو و گل و شیرینی به مناسبت روز پدر گزارشی تهیه کرده ایم که در ادامه به صورت فیلم مشاهده می کنید:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه