اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد؛

خدمات‌رسانی ۱۰۰ بسیجی به سیل‌زدگان میاندورودی/ ۳۰۰ بسته غذای گرم بین سیل‌زدگان توزیع شد

خدمات‌رسانی ۱۰۰ بسیجی به سیل‌زدگان میاندورودی/ ۳۰۰ بسته غذای گرم بین سیل‌زدگان توزیع شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، از توزیع آب‌معدنی، نان و 300 بسته غذای گرم بین سیل‌زدگان این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از 100 بسیجی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان میاندورود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، جعفر اصغری طی گفت و گویی با تبریک ولادت امیرالمومنین علی(ع) و با ابراز همدردی با مردم سیل‌زده شهرهای مازندران، به جزئیات کمک‌های امدادی سپاه و بسیج میاندورود به سیل‌زدگان اشاره و اظهار کرد: در نخستین ساعات وقوع سیل، سپاه میاندورود با همه امکانات به کمک مردم شتافت.

وی با اشاره به بارندگی دو روز گذشته و طغیان رودها و آبگرفتگی معابر افزود: بارندگی شدید باعث ایجاد ترافیک سنگین در اتوبان ساری - نکا - میاندورود شد که با ورود سپاه، همکاری فرمانداری گره ترافیکی این راه‌ها باز شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود با اعلام قطع راه ارتباطی روستاهای بالادست میاندورود از جمله جناسم، سرتا و بازارخیل بیان کرد: از امروز ماشین‌آلات سنگین و امدادی سپاه برای بازگشایی راه‌های ارتباطی به این روستاها اعزام شدند.

اصغری با اشاره به توزیع سبدکالا توسط بسیج در میان اهالی محاصره شده در سیل، تصریح کرد: محله آسیب دیده آهنگرمحله میاندورود به دلیل زیرساخت ضعیف دچار آبگرفتگی شدید شد که نیروهای امدادی بسیج و سپاه با همکاری فرمانداری با تهیه کیسه‌های شن و ماسه مانع ورود آب به منازل مردم شدند.

وی از توزیع آب‌معدنی، نان و 300 بسته غذای گرم بین سیل‌زدگان شهرستان میاندورود خبر داد و عنوان کرد: بیش از 100 بسیجی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان شهرستان میاندورود هستند.

اصغری از مفقود شدن دو نفر در حادثه سیل دیروز در منطقه دارابکلا خبر داد و گفت: جنازه یک زن که در سیل دیروز مفقود شده بود، توسط نیروهای امدادی سپاه در روستای حسن‌آباد گهرباران پیدا شد اما تلاش برای یافتن مفقودی دوم هنوز ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود به مردم اطمینان داد که سپاه و بسیج با همه توان خود برای خدمت‌رسانی و کاهش آلام سیل‌زدگان در کنار آنهاست.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه