اخبار داغ

مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران خبر داد؛

برگزاری برنامه سال تحویل کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه شهید بلباسی

برگزاری برنامه سال تحویل کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه شهید بلباسی
مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران به برنامه سال تحویل اشاره کرد و گفت:برنامه سال تحویل امشب در اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر با حضور راویان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، محمد عباسپور در جمع خبرنگاران از اعزام 9 هزار و 154 زائر مازندرانی به مناطق عملیاتی جنوب تا به امروز خبر داد.

مسئول اردویی سپاه کربلا با اشاره به مشکلات اقتصادی و نیز حادثه غیرمترقبه سیل در مازندران و امداد رسانی سپاه و بسیج به سیل زدگان گفت: اردوی راهیان نور امسال با استقبال خوب جوانان و نوجوانان بویژه زائر اولی ها همراه بود.

عباسپور تعداد زائرانی که از تاریخ 20 اسفند تا امروز چهارشنبه 29 اسنفدماه از مناطق عملیاتی بازدید کردند را 9 هزار 154 زائر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 5 هزار و 100 نفر را برادران و چهار هزار و 54 نفر را خواهران تشکیل دادند.

وی از بکارگیری 230 دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران گفت و ادامه داد : همه زائران در دو اردوگاه شهیدان جعفرزاده اندیمشک و بلباسی خرمشهر اسکان داده شدند و روزانه بیش از 2000 پرس غذا در آشپزخانه اردوگاه بین زائران تهیه و توزیع می شود.

به گفته مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران، اردوگاه شهید بلباسی پذیرای 10 استان دیگر از جمله خراسان شمالی،سمنان،تهران و بوشهر و ... در مسئله اسکان زائران نیز می باشد.

عباسپور به برنامه سال تحویل اشاره و بیان کرد:برنامه سال تحویل امشب در اردوگاه شهید بلباسی با حضور راویان برگزار می‌شود و سخنان مقام معظم رهبری نیز برای زائران پخش می‌شود.

وی یادآور شد:مازندران در شب میلاد امام علی(ع) میزبان جشنواره ره آورد سرزمین نور بود که به صورت زنده از شبکه های ملی پخش شد. در این برنامه از چهار خانواده شهید انقلاب، شهید ترور،شهید مدافع حرم و شهید مدافع وطن از مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه