اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس عنوان کرد؛

قوای سه گانه و مردم برای تبیین شعار سال اهتمام جدی تری داشته باشند/کمک به رونق تولید کشور با مقابله قاچاق کالا و ارز

قوای سه گانه و مردم برای تبیین شعار سال اهتمام جدی تری داشته باشند/کمک به رونق تولید کشور با مقابله قاچاق کالا و ارز
کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت:وظیفه قوای سه گانه و مردم این است که همه با هم برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و حساسیتی که در سال جاری داریم، اهتمام جدی تر داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛یحیی کمالی پور در گفتگو با راه آرمان؛ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید با اشاره به تبیین شعار سال 1398 از سوی مقام معظم رهبری با  عنوان  «رونق تولید» گفت: یکی از چالش های مهم و اساسی فرا روی کشور در زمنیه مسائل اقتصادی و معیشتی است؛ به نحوی که سال هاست که مقام معظم رهبری با عناوین مختلف و متعددی به این موضوع پرداخته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علی رغم تلاش های بسیار زیادی که در این زمینه شده است اما همچنان شاهد مشکلات اقتصادی و معیشتی در سطح کشور هستیم، ابراز کرد: شاید تنها راه برون رفت از این چالش این باشد که نگاه مان را از کشورهای خارجی بر داریم و نگاه خود را به توانمندی های داخلی معطوف کنیم.

,

کمالی پور با اشاره به مطلب فوق افزود: این امر میسر نمی شود مگر اینکه ما به تولیدات داخلمان کمک کنیم و بسترهای لازم را برای تولید کافی و با کیفیت در کشور فراهم کنیم.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه ایران 9 درصد منابع دنیا را در اختیار دارد، عنوان کرد: اگر ما بتوانیم از ظرفیت های کشورمان به صورت فعل استفاده کنیم، مطمئنا می توانیم از این چالش ها بیرون آییم و کشور را در مسیر امنیت اقتصادی و معیشتی مردم قرار دهیم.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مسیر وظیفه قوای سه گانه و مردم این است که همه با هم برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری با توجه به شرایط و حساسیتی که در سال جاری داریم، اهتمام جدی تر داشته باشند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه امیدواریم در زمینه تحقق شعار سال اقداماتی انجام دهیم تا در راستای رفع دغدغه معیشتی و اقتصادی کشور باشد، تصریح کرد: وقتی عنوان می کنیم که باید  بسترهای لازم فراهم شود به این معنی است که هر کالایی که ما توانایی تولید آن را در داخل داریم؛ آن کالا در کشور تقویت شود.

,

وی با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: همچنین هر کالایی که نیاز ضروری کشور ما نمی باشد اجازه ورود آن را ندهیم؛ بر همین اساس به جای پرداختن به برخی از مسائل، به تولیدات داخلی را هویت بخشی و کیفیت سازی کنیم.

,

کمالی پور با تأکید بر اینکه یکی از موانعی که همواره موجب عدم تحقق شعار سال می شود، قاچاق کالا و ارز است، گفت: اگر دولت توان خود را به کار گیرد و در این زمینه مدیریت کند، شاهد قاچاق بی رویه کالا و ارز نخواهیم بود.

,

نائب رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آمار قاچاق از مبادی رسمی ورودی کشور خاطر نشان کرد: بر هر میزان که مقابل قاچاق کالا  گرفته شود، به همان اندازه می توانیم به رونق تولید داخل کمک کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه