اخبار داغ

امام جمعه گنبدکاووس:

" رونق تولید" سرپل اصلی و نقطۀ آغاز تحول است

" رونق تولید" سرپل اصلی و نقطۀ آغاز تحول است
امام جمعه گنبدکاووس گفت: "رونق تولید" سرپل اصلی و نقطه آغاز تحول است که از طرق آن تمام تحولات دیگر را می توان آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در گفتگو با خبرنگار ما با عنوان این مطلب در رابطه با نامگذاری سال98 به عنوان سال " رونق تولید" افزود: راهکارهایی که برای رسیدن به تحول داریم فراوان هستند اما اینکه از کجا آغاز کنیم؛ می توان رونق تولید را که مقام معظم رهبری به عنوان نتیجه مطالعات خودشان بیان کرده اند ، دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه،,

امام جمعه گنبدکاووس اضافه کرد: اگر بخواهیم در هر حوزه ای از اخلاق و فرهنگ گرفته تا تحولات اداری اقدامی انجام دهیم صدها پیشنهاد را می توان داشت اما مقام معظم رهبری نقطه تحول را رونق تولید بیان کردند چرا که که اگر رونق تولید داشته باشیم طبعا اشتغال ،مقابله با تحریم، دور شدن از آسیب های فرهنگی و آرامش جوانان را در پی خواهد داشت.

,

وی با تاکید براینکه باید همۀ همت ها به سمت تولید معطوف شود افزود: امسال باید همه قرارگاهها و جهت گیری ها را به سمت رونق تولید که نقطه آغاز است، سوق دهیم.

,

حجت الاسلام ترابی اذعان کرد: باید خواستگاه طرح مشکلات خودمان را مشکلات رونق تولید قرار دهیم و طرح ها، پیشنهادات، درگیری های ذهنی، اصلاح قانون و امنیت جامعه با محوریت رونق تولید باشد.

,

وی با عنوان اینکه هر کس در این مسیر وظیفه و رسالتی دارد یادآور شد: ما به عنوان ائمه جمعه پشتیبانی فرهنگی ، رسانه ها در حوزه فضاسازی افکار عمومی و دادگستری و نیروی انتظامی باید پشتیبانی قانونی کنند و مطالعات لازم در آئین نامه ها بخشنامه ها برای رونق تولید انجام شود.

,

امام جمعه گنبدکاووس حل مشکلات در مسیر صدور مجوزهای تولید، حمایت بانک ها در ارائه تسهیلات و کمک در رونق بازار فروش تولیدات داخل را از جمله اقدامات لازم در راستای حمایت از تولید و محور قرار دادن رونق تولید در امور دانست.

,

حجت الاسلام محمود ترابی تصریح کرد: امسال تفاوتی در نامگذاری بود و آن هم این فرمایش رهبر معظم انقلاب است که فرمودند مطالعات بسیاری انجام داده اند و بر اساس این مطالعات این نتیجه حاصل شده است که تحول از کانال رونق تولید اتفاق می افتد.

,

وی خاطرنشان کرد: اینکه مثل قبل بگوییم اشتغال، کالای ایرانی و امنیت اجتماعی خوب است، همه اینها یک مطلب است اما این سرنخ ماست و این نقطه رهایی را پیدا کرده ایم که نقطه تمایز نامگذاری امسال با سال های گذشته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه