اخبار داغ

رئیس جامعه روحانیت مبارز:

زنان مسلمان همچون حضرت زینب(س) برای ماندن انقلاب مقاومت و ایستادگی کنند

زنان مسلمان همچون حضرت زینب(س) برای ماندن انقلاب مقاومت و ایستادگی کنند
آیت الله موحدی کرمانی رئیس جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه حضرت زینب کبری سلام الله علیها فضائل فراوانی چون فداکاری، مبارزه، مقاومت و ایستادگی دارند، گفت:برای همگان درس است که برای اینکه این انقلاب بماند و دشمن نتواند پیروز شود؛ زنان مسلمان باید مقاومت، ایستادگی، هدایت و تبلیغ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمد علی موحدی کرمانی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها گفت: حضرت زینب کبری سلام الله علیها  پس از مادر بزرگوارشان حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دومین الگو برای زنان مسلمان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه حضرت زینب کبری سلام الله علیها فضائل فراوانی چون فداکاری، مبارزه، مقاومت و ایستادگی دارند، ابراز کرد: ایشان در شرایط سختی که نوه پیامبر اکرم(ص)، همسر یکی از شخصیت های بزرگ جهان اسلام و خواهر امام حسن و امام حسین علیه السلام هستند در راه خدا و مبارزه مصائبی را تحمل می کنند.

,

رئیس جامعه روحانیت مبارز با اشاره به مطلب فوق تأکید کرد: این مسئله برای همگان درس است که برای اینکه این انقلاب بماند و دشمن نتواند پیروز شود؛ زنان مسلمان باید مقاومت، ایستادگی، هدایت و تبلیغ کنند.

,

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه یکی از تبلغات حضرت زینب کبری سلام الله علیها در زمان اسارت ایشان بود، عنوان کرد: بانویی  که اسیر دست دشمن است و آن دشمنان جنایتکار حتی به خود این اجازه را می دهند که فرمان قتل حضرت زینب کبری سلام الله علیها را بدهند.

,

آیت الله موحدی کرمانی افزود: این بانوی بزگوار دست از تبلیغ بر نمی دارد و در گودی قتلگاه در کنار جنازه برادر بزرگوارشان تبلیغ می کند؛ با این تعبیر که با جد بزرگوارشان حضرت رسول اکرم(ص) صحبت می کند و جنایات جانیان را مقابل چشمانشان به پیامبر اکرم(ص) می گوید و عنوان می کنند که یا رسول الله ببنید که آنان با حسین تو چه کردند.

,

رئیس جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: حضرت زینب کبری سلام الله علیها در روز یازدهم ماه محرم در میدان کوفه در حالی که همگان جمع شده بودند همه را با یک اشاره ساکت و سخنرانی مفصلی را ایراد می کنند و به این مردم جنایتکاری که دوران حکومت امیر المومنین علیه السلام را در کوفه دیده اند عنوان می کنند که فهمیدید چه جنایتی را انجام داده اید و نتیجه تبلیغ این می شود که تمام حاضرین در میدان کوفه شیون و زاری می کنند.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حضرت زینب کبری سلام الله علیها در مجلس پسر زیاد مجددا تبلیغ می کنند، اظهار کرد: در مقابل پسر زیاد تصمیم به قتل و کشتن این بانوی بزرگواری می گیرد اما ترس بر حضرت زینب کبری سلام الله علیها  عارض نمی شود و سخنان خودشان را بیان می کنند.

,

رئیس جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: این مسائل یک درس برای زنان مسلمان جامعه ما است و اینکه در هر مقطع و زمانی وظیفه روشنگری مردم را دارند تا در مقابل دشمن مقاومت کنند و تسلیم نشوند.

,

آیت الله موحدی کرمانی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی مردم و حتی مردان ما مقاومت، ایستادگی حضرت زینب کبری سلام الله علیها را الگوی خود قرار دهند و به ویژه بانوان به رویه حضرت عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه