اخبار داغ

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد؛

ورود بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به استان طی پنج روز گذشته

ورود بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به استان طی پنج روز گذشته
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود سه میلیون و ۶۱۰ هزار و ۴۲۱ نفر به استان از ۲۵ تا ۲۹ اسفند ماه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ مهدی فروزان صبح امروز در نشستی اظهار کرد: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 1.2 درصد کاهش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 
وی افزود: 272 هزار و 266 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به  استان  وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، 2.5 درصد کاهش داشته است.

,
,

  
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: 103 هزار و 469  نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد 1.3 درصدی همراه بوده است.

,
,

 
فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به استان وارد شده اند را  نیز 54 هزار و 802 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 17.6 درصد کاهش داشته است.

,
,

  
وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز 25 تا 29  اسفند ماه به استان وارد شده اند هم سه میلیون  179 هزار و 884 نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 1.9درصدی مواجه بوده است. 

,
,


سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ 25 تا 29  اسفند ماه دو میلیون و  239 هزار و 504 نفر به این کلانشهر  وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، 4.8 درصد افزایش دارد. 

,
,


وی افزود: 191 هزار و 408  نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، 2.4 درصد رشد داشته است.  

,
,


مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: 103 هزار و 469 نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد 1.3 درصدی همراه بوده است. 

,
,


فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به مشهد وارد شده اند را  نیز 54 هزار و 623 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در  مقایسه با سال گذشته 17.5 درصد کاهش دارد. 

,
,


وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای 25 تا 29  اسفند ماه به مشهد وارد شده اند هم یک میلیون و  890 هزار و  چهار نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با رشد 6.1 درصدی مواجه بوده است. 

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه