اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

«سال 98» سال اقتدار روزافزون برای نظام و انجام مسئولیت‌های متعهدانه و جهادی باشد

«سال 98» سال اقتدار روزافزون برای نظام و انجام مسئولیت‌های متعهدانه و جهادی باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: به امید عزت و افتخار بیشتر در سال 98 نسبت به سال 97، اقتدار روزافزون برای نظام، انقلاب و ملت و انجام مسؤولیت‌های متعهدانه و جهادی فراوان‌تر از همه عزیزان، مسؤولان و مردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی، آغاز سال 1398 را به مردم شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

متن پیام به این شرح است:

,

بسم‌الله الرحمن الرحیم

,

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

,

قال امیرالمؤمنین (علیه‌السلام): کل یوم نیروزا

,

آغاز سال جدید و طلوع یک سال عمر عزت‌آفرین امت اسلام در سایه اقتدار انقلاب مقدس اسلامی مبارک باد.

,

مردم ما، شرافتمندانه 40 نوروز را در سایه اقتدار انقلاب مقدس اسلامی پشت سر گذاشتند و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، دومین گام انقلاب را در 40 ساله دوم از این نوروز برمی‌دارند به امید این‌که 40 سال دیگر برای ما در عزت، افتخار،توسعه و پیشرفت انسانی، روز نو باشد و مردم ما همچون 40 ساله اول، مشمول عنایات حضرت حق و ادعیه ذاکیه بقیه‌الله ارواحنا فداه قرار گیرند.

,

به امید عزت و افتخار بیشتر در سال 98 نسبت به سال 97، اقتدار روزافزون برای نظام، انقلاب و ملت و انجام مسؤولیت‌های متعهدانه و جهادی فراوان‌تر از همه عزیزان، مسؤولان و مردم.

,

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

,

سیداحمد علم‌الهدی

,

یکم فرودین ماه 1398

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه