اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تولید ملی منشا اشتغال و خروج از رکود اقتصادی است/دولت و مجلس باید در صدد رفع مشکلات تولیدکنندگان برآید

تولید ملی منشا اشتغال و خروج از رکود اقتصادی است/دولت و مجلس باید در صدد رفع مشکلات تولیدکنندگان برآید
کارشناس مسائل سیاسی گفت : تولید ملی منشا ایجاد کار و اشتغال ، افزایش ارزش پول ملی و همچنین خروج از رکود اقتصادی و خنثی کننده تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا ترقی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در رابطه با نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت : طبق فرمایش مقام معظم رهبری مشکل کشور همچنان اقتصادی است و باید از همه امکانات و ظرفیت های برای حل مشکل اقتصادی کشور استفاده کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی با بیان این که امسال باید به رونق و توسعه تولید ملی همت گمارید؛ گفت : تولید ملی منشا ایجاد کار و اشتغال ، افزایش ارزش پول ملی و همچنین خروج از رکود اقتصادی و خنثی کننده تحریم های دشمنان انقلاب اسلامی است.

,

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد : دولت و مجلس باید در صدد برطرف کردن موانع و مشکلات بر سر راه تولیدکنندگان برآیند و همه تلاش خود را متمرکز کنند تا سرمایه مورد نیاز برای تولید کنندگان با تسهیلات مناسب از طریق بانک ها تامین شود .

,

ترقی ابراز داشت : باید موانعی که بر سر راه تولیدکنندگان و کارآفرینان وجود دارد که آن ها را از تولید دلسرد می کند برطرف شود و ظرفیت تولید در کشور با همت و تلاش مسئولین در مراکز تولیدی و کارخانجات با برطرف کردن این موانع افزایش پیدا کند.

,

وی با اشاره به این که برای بازاریابی و مصرف تولید باید گرایش به مصرف تولید داخل در کشور افزایش پیدا کند؛ توضیح داد : باید در جهت بازاریابی درمنطقه برای فروش محصولات داخلی برنامه ریزی گسترده ای از طریق دستگاه های ذیربط و وزارت امور خارجه صورت گیرد .

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود : بدون شک تهیه مواد اولیه برای تولید باید در تخصیص منابع ارزی از اولویت ویژه ای برخوردار باشد و سیاست های حمایت از کارگران و کارفرمایان به گونه ای اصلاح شود که زمینه تحقق این شعار بتواند به طور کامل فراهم شود.

,

ترقی در پایان گفت : اگر تولید در کشور رونق پیدا کند رشد اقتصادی قابل ملاحظه ای در راستای چشم انداز ۲۰ ساله آینده کشور و برنامه ششم خواهیم داشت .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه