اخبار داغ

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

با حمایت از فناوری داخلی و نیروی کار جوان می توان در مسیر رونق تولید گام برداشت

با حمایت از فناوری داخلی و نیروی کار جوان می توان در مسیر رونق تولید گام برداشت
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اگر می خواهیم در مقابل تمام این تحریم ها و مشکلات اقتصادی موفق باشیم، باید به فناوری های داخلی روی بیاوریم و با توجه به نیروی انسانی متبحر و جوانی که داریم، به تولیدات داخلی رونق ببخشیم و در این مسیر گام برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر ترکی در گفتگو با صاحب نیوز پیرامون شعار سال اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در حرم رضوی ابعاد مختلف رونق تولید را تبیین خواهند کرد، اما می طلبد بر اساس فرمایشات قبلی ایشان که بارها از اهمیت کالای داخلی صحبت کردند این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر می خواهیم در مقابل تمام این تحریم ها و مشکلات اقتصادی موفق باشیم، باید به فناوری های داخلی روی بیاوریم و با توجه به نیروی انسانی متبحر و جوانی که داریم، به تولیدات داخلی رونق ببخشیم و در این مسیر گام برداریم.

,

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دولتی ها تا کنون حمایت لازم را از تولیدات داخلی نداشتند، قاچاق کالا در کشور ما زیاد بوده و همچنین از نیروهای کار داخلی حمایت مناسبی انجام نشد.

,

ترکی تصریح کرد: البته مردم با خرید کالاهای داخلی و همچنین همت کردن برای راه اندازی کارگاه های کوچک، دست به کار شدند و جلوتر از مسئولان برای تحقق شعار سال گذشته اقدام کردند.

,

این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: امیدواریم همه مسئولان در هر سطح و رتبه ای که هستند، شعار سال را جدی بگیرند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه