اخبار داغ

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی زنجان خبرداد؛

اجرای طرح ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام نوروز در استان زنجان

اجرای طرح ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام نوروز در استان زنجان
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی زنجان با اشاره به ممنوعیت اسباب کشی در ایام نوروز گفت: اسباب کشی تنها در صورت مجوز پلیس انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج خانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از ممنوعیت اسباب‌کشی و جابه‌جایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان خبرداد  و اظهار کرد: هرگونه اسباب‌کشی و جابه‌جایی وسایل منزل در تعطیلات نوروز ممنوع است و تنها با اخذ مجوز از مراجع انتظامی محل سکونت (کلانتری ها و پاسگاهها) امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با توجه به تعطیلات تا 13 فروردین هر گونه جابجایی اثاثیه منزل با مجوز کلانتری محل امکان‌پذیر است و در هنگام جابجایی باید مجوز کلانتری به همراه افراد باشد.

,

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی زنجان تاکید کرد: در صورت مشاهده حمل ونقل اثاثیه‌ای که مجوز کلانتری را نداشته باشند از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

,

وی به هم استانی‌هایی که قصد سفر دارند هم توصیه کرد: منازل خود را به دوربین و سیستم‌های مدار بسته مجهز کنند تا از سرقت منازل خود جلوگیری کنند.

,

خانی‌پور همچنین از مردم خواست در هنگام رفتن به مسافرت منازل خود را به افراد مطمئن محل بسپارند و ازگذاشتن وسایل قیمتی و  پول در منازل خودداری کنند و آنها را در محل‌های مطمئن قرار دهند.

,

وی افزود: اگر هر شهروند به گونه‎ای عمل کند که از امکانات و تجهیزات به خوبی استفاده کند، بستر وقوع جرم کاهش پیدا کرده و در نتیجه افزایش احساس امنیت در جامعه را در پی خواهد داشت.

,

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی زنجان خاطرنشان کرد: هیچ جرمی اتفاق نمی‎افتد مگر آنکه 3 عامل مثلث جرم یعنی مجرم، قربانی جرم و بستر جرم وجود داشته باشد اگر این بستر فراهم نشود جرمی اتفاق نخواهد افتاد پس هم استانی‌ها زمینه وقوع جرم را با پیشگیری‌های ساده از بین ببرند.

,

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های ‌پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه