اخبار داغ

اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه/ کشف بیش از ۵۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه/ کشف بیش از ۵۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در عملیات پلیس شهرستان ساوه، ۸ کامیون حامل سوخت قاچاق شناسایی ، متوقف و مقدار ۳۱ هزار و ۶۳۷ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از خودروها کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ در ۲۴ ساعت گذشته به تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۸ دستگاه کامیون حامل سوخت در ساوه

, کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۸ دستگاه کامیون حامل سوخت در ساوه, کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۸ دستگاه کامیون حامل سوخت در ساوه,

در عملیات پلیس شهرستان ساوه، ۸ کامیون حامل سوخت قاچاق شناسایی ، متوقف و مقدار ۳۱ هزار و ۶۳۷ لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از خودروها کشف شد.

,

سرهنگ " پرویز اسدی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: مأموران انتظامی این شهرستان روز گذشته از جابجایی مقادیری سوخت به‌قصد قاچاق به خارج کشور، از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

,

وی ادامه داد: مأموران مستقر در محل، در هنگام کنترل خودروهای عبوری، ۸ کامیون حامل سوخت قاچاق را شناسایی و با انجام عملیاتی بهنگام آن‌ها را متوقف کردند.

,

سرهنگ اسدی یادآور شد:  مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی موفق به کشف ۳۱ هزار و ۶۳۷ لیتر گازوئیل قاچاق که به منبع ذخیره آن‌ها به  شکل ماهرانه‌ای در خودروها جا ساز شه بود، شدند.

,

این مقام انتظامی در پایان افزود: رانندگان وسایل نقلیه موردنظر، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

کشف بیش از ۵۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی

, کشف بیش از ۵۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی, کشف بیش از ۵۸ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی,

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف ۵۸ کیلو و ۵۱۰ گرم تریاک ، دستگیری ۷ توزیع‌کننده مواد مخدر و توقیف ۵ دستگاه خودرو در ۳ عملیات پلیس استان خبر داد.

,

سرهنگ " یوسف سپهوند " در بیان جزئیات این عملیات گفت: ‌‌در نخستین عملیات، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دریکی از شهرستان‌های استان، در هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی  سواری مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

,

سرهنگ سپهوند خاطرنشان کرد:‌ در بازرسی انجام‌شده از این خودرو مقدار ۲۳ کیلو تریاک که به شکل ماهرانه‌ای در خودرو جا ساز شده بود، کشف و راننده آن نیز دستگیر شد.

,

این مقام انتظامی ادامه داد: در دیگر عملیات نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در همکاری اطلاعاتی که با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم داشتند، از جاسازی و انتقال مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر از سوی یک توزیع‌کننده عمده مواد مخدر با یک دستگاه خودروی کامیون مطلع شدند.

,

وی یادآور شد: با برنامه‌ریزی عملیاتی انجام‌شده، سرانجام خودروی مذکور دریکی از محورهای مواصلاتی استان قم متوقف، راننده آن دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار۷ کیلو و۹۳۰ گرم تریاک کشف شد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: در سومین عملیات نیز با انجام تحقیقاتی گسترده و در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و استان تهران ، فعالیت یک توزیع‌کننده مواد مخدر دریکی از استان‌های جنوبی تحت مراقبت نامحسوس مأموران انتظامی قرار گرفت.

,

سپهوند اظهار داشت: با تکمیل اطلاعات، پس از آن که مشخص شد، فرد مورد نظر قصد انتقال محوله مواد مخدر را با یک دستگاه کامیون دارد، بلافاصله با اعزام تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و در عملیات مشترک انجام شده با فرماندهی انتظامی غرب تهران، سرانجام خودروی حامل مواد مخدر، در یکی از محورهای استان تهران شناسایی و متوقف شد.

,

این مقام انتظامی در استان مرکزی تصریح کرد: ‌در بازرسی انجام شده از خودروی مورد نظر، مقدار ۲۷ کیلو و ۵۸۰ گرم تریاک که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و راننده آن دستگیر شد.

,

وی با اشاره به دستگیری رانندگان و سرنشینان دو دستگاه خودروی سواری که براساس هماهنگی انجام شده با راننده کامیون توقیفی، قصد تحویل گرفتن مواد مخدر انتقالی را داشتند، بیان داشت: وسایل نقلیه افراد مذکور توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

,

سرهنگ سپهوند در پایان با تأکید بر وجود عزم راسخ از سوی پلیس استان در مبارزه هدفمند و قاطع با پدیده شوم مواد مخدر افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

,

توقیف خودروی حامل پارچه‌های قاچاق در شازند

, توقیف خودروی حامل پارچه‌های قاچاق در شازند, توقیف خودروی حامل پارچه‌های قاچاق در شازند,

یک دستگاه خودروی سواری حامل ۲۲ طاقه پارچه خارجی قاچاق به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات پلیس شهرستان شازند توقیف شد.

,

سرهنگ "محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس یگان امداد این شهرستان در هنگام گشت زنی به یک دستگاه خودروی حامل کالا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

,

وی یادآور شد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور موفق به کشف ۲۲  طاقه پارچه خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی شدند.

,

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این‌که ارزش این محموله قاچاق از سوی کارشناسان ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

,

خستگی و خواب‌آلودگی، بازهم حادثه آفرید

, خستگی و خواب‌آلودگی، بازهم حادثه آفرید, خستگی و خواب‌آلودگی، بازهم حادثه آفرید,

واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور "دلیجان- اصفهان" ، یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

,

سرهنگ " ایرج کهریزی" رئیس پلیس‌راه استان مرکزی در بیان جزئیات این تصادف گفت: در حادثه‌ای که در حدود ساعت ۹ و ۲۰ دقیقه صبح امروز، براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در کیلومتر ۳۳ لاین شرقی محور "دلیجان - اصفهان" به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دیگر سرنشین آن نیز مجروح و به‌وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال داده شد.

,

وی اظهار داشت: کارشناس تصادفات پلیس‌راه،علت این سانحه را "عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه براثر خستگی و خواب‌آلودگی از سوی راننده خودرو" بیان کرده است.

,

این مقام انتظامی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا هرگز با عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، بهار دل‌نشین خود را در ایام دل‌نشین تعطیلات نوروزی به خزانی فراموش ناشدنی تبدیل نکرده و همواره پس از استراحت لازم و با هوشیاری کامل به رانندگی بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه