اخبار داغ

معاون اداره کل راهداری هرمزگان:

ورود۳۸۰۰مسافر نوروزی به هرمزگان/ کاهش ۱۵ درصدی نرخ سفرها

ورود۳۸۰۰مسافر نوروزی به هرمزگان/ کاهش ۱۵ درصدی نرخ سفرها
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان هرمزگان با اشاره بهورود۳۸۰۰مسافر نوروزی به استان از کاهش ۱۵ درصدی نرخ سفرها به هرمزگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛هاشمی،معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان هرمزگان اظهار کرد: در روزهای آخر سال ۹۷ و روزهای آغازین سفرهای نوروزی سه هزار و ۸۷۰ نفر مسافر با وسائط نقلیه عمومی وارد استان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود:مسافران هرمزگان با وسیله نقلیه عمومی اعم از اتوبوسی، مینی بوس و سواری کرایه ۴۷۲ سفر را رقم زدن که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد شش درصدی مسافر و کاهش سه درصدی سفر داشته است.

,

هاشمی گفت :در طرح اول سفرهای نوروزی تا روز چهارشنبه  ۲۹ اسفند بالغ بر ۲۶ هزار و۵۵۳ مسافر در محورهای هرمزگان تردد داشتند که رشد سه درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم زده است.

,

وی با بیان اینکه تعداددو هزار و ۸۹۱ سفر رشد دو درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است،گفت: در روزهای اول سفر های نوروزی تعداد چهار هزار و پنج نفر مسافر به استان وارد و تعداد دو هزار و۵۴۹ نفر از هرمزگان خارج شدند.

,

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز ۹۸ تعداد ۲۲ هزار۷۲۲ مسافر وارد خطه نیلگون خلیج فارس و تعداد ۱۷ هزار و ۴۳۳ نفر نیز از استان خارج شدند که ازنظر مسافر وارد شده نسب به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش و آمار مسافرین خارج شده از استان هرمزگان نیز یک درصد کاهش داشته است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه