اخبار داغ

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تقویت و رونق تولید در استان باعث ایجاد اشتغال می شود

تقویت و رونق تولید در استان باعث ایجاد اشتغال می شود
عزیز فیلی: در راستای تولید صنعتی، کشاورزی و گردشگری و مسائل دیگری که در امر تولید دخالت دارند توجه بیشتری داشته باشیم و با تقویت تولید داخلی و بازاریابی محصولاتی که تولید شده است در بخش صادرات وارد شویم و همین مساله امر تولید را رونق می بخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص عنوان سال 98 که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شد، بیان کرد: تولید اساس و زیرساخت اصلی ایجاد اشتغال است اگر به تولید توجه شود و مدیریت صحیحی انجام شود و تمام ابزار تولید در هر نقطه و مکانی فراهم شود موضوع اشتغال حل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

عزیز فیلی ادامه داد: وقتی مساله اشتغال حل شود بسیاری از مشکلات اقشار جامعه از جمله جوانان حل خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: با توجه به این که در استان کهگیلویه و بویراحمد مساله بیکاری و تعداد جوانان بیکار در سطح استان به نسبت کشور زیاد است لذا نیاز است که در راستای تولید صنعتی، کشاورزی و گردشگری و مسائل دیگری که در امر تولید دخالت دارند توجه بیشتری داشته باشیم و با تقویت تولید داخلی و بازاریابی محصولاتی که تولید شده است در بخش صادرات وارد شویم و همین مساله امر تولید را رونق می بخشد.

,

 

,

فیلی بیان کرد: تقویت و رونق تولید در استان باعث ایجاد اشتغال می شود و مشکل بیکاری که در سطح جامعه شهری و روستایی ما قرار دارد با این اقدام مرتفع خواهد شد.

,

 

,

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در فصل های مختلف و در حوزه های گوناگون از جمله کشاورزی، صنعت، منابع طبیعی و گردشگری می تواند در بخش تولید نقش به سزایی داشته باشد و جایگاه خود را پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه