اخبار داغ

فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی(بخش دوم)/فیلم

فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی(بخش دوم)/فیلم
در اولین روز سال ۱۳۹۸ سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب در حرم مطهر امام رضا (ع) آغاز شد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اجتماع زائرین و مجاوران حرم مطهر رضوی در نخستین روز از سال ۱۳۹۸ دقایقی قبل آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اجتماع زائرین و مجاوران حرم مطهر رضوی در نخستین روز از سال ۱۳۹۸ دقایقی قبل آغاز شد.,

رهبر معظم انقلاب در ابتدای این دیدار فرمودند: میلاد حضرت میلاد پیشوای عدالت و امیر همیشه مومنان در طول تاریخ حضرت امیرالمومنین علی‌بن‌ابیطالب(ع) که نوروز حقیقی است را تبریک می گویم.

,

ایشان ضمن تبریک نوروز به عنوان آغاز سال هجری شمسی ایرانی، با اشاره به ایام اعتکاف فرمودند: این ایام را به دل های نورانی معتکفین تهنیت و تحیّت عرض می‌کنم و امیدوارم رحمت و تفضل الهی و اجابت پروردگار عالم به عنوان صحیح معتکفین ما شامل حال همه ملت ایران و به خصوص جوانان شود.

,

حضرت آیت الله خامنه‌ای در مورد مسائل سال جاری و برخی‌ اظهار نظرهای غیر واقعی، فرمودند: من معتقدم سال ۱۳۹۸ به توفیق الهی سال فرصت ها امکانات و گشایش است و نه تهدیدها. البته کسانی که اظهار نظر دیگری کرده و تهدید را مطرح می کنند، دانسته یا ندانسته تحت تاثیر رجزخوانی دشمنان ملت هستند.

,

رهبر معظم انقلاب گفتند: دشمنان این ملت علاوه بر آنچه که در واقعیت انجام می‌دهند، جنگ روانی و اظهار نظر و رجزخوانی هم می‌کنند و این رجز خوانی ها باید همان طور که هست دانسته شود.

,

ایشان خاطرنشان کردند: دشمنان در مورد سال ۹۷ هم رجز خوانی داشته و سعی می‌کردند دل مردم ایران را خالی کنند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه