اخبار داغ

دسته گل جدید آبفای شهری دهدشت برای میهمانان نوروزی!+تصاویر

دسته گل جدید آبفای شهری دهدشت برای میهمانان نوروزی!+تصاویر
شهر دهدشت مرکزشهرستان کهگیلویه است و با وجود همه ی مواهب طبیعی و طبیعت بکر و استثنایی ، همچنان در بسیاری از امورات و زیرساخت های شهری با مشکلات بسیاری روبه روست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کهگیلویه؛ یکی از مشخصه های یک شهر پایدار،نظم شهری و روان بودن جاده های ارتباطی درون شهری بوده که یک منطقه دارای تمام پتانسیل های ایده آل را می سازد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کهگیلویه,

 

,

 

,

به طور معمول خیابان های اصلی و مرکزی هر شهر و استان اولین چیزی است که در ذهن مسافران و افرادی که از این خیابان ها عبور می کنند ثبت می شود و می تواند به عنوان نمادی از پیشرفت و توسعه زیرساخت های شهری قلمداد شود و اگر چنانچه این زیرساخت ها مناسب نباشد مسائل بسیاری را به دنبال خواهد داشت از جمله اینکه مانع از ورود سرمایه گذاران به شهر و استان مربوطه خواهد شد و امکان پیشرفت و توسعه در سایر حوزه ها را بسیار کمتر از قبل خواهد کرد.

,

 

,

 

,

شهر دهدشت مرکزشهرستان  کهگیلویه است و با وجود همه ی مواهب طبیعی و طبیعت بکر و استثنایی، همچنان در بسیاری از امورات و زیرساخت های شهری با مشکلات بسیاری روبه روست.

,

 

,

, ,

 

,

این روزها شاهد کنده‌کاری در خیابان‌های دهدشت از جمله خیابان شهید شریعتی هستیم. این کنده کاری در مرکز شهر و در میدان امام حسین(ع) بوجود آمده و چهره بسیار زشت و نامناسبی را از شهر به نمایش می گذارد.

,

 

,

 

,

این کنده کاری که به خاطر شکستگی لوله آب و در جهت اصلاح شبکه فرسوده آبرسانی در این ناحیه از شهر دهدشت حدود دوهفته پیش انجام گرفته بود اما بعد از تعمیر آن مجدد شکستگی لوله آب منجر به اختلال در شبکه آبرسانی شد که مسئولان آبفای شهری دهدشت دوباره اقدام به کنده کاری و برطرف کردن مشکل بوجود آمده کردند.

,

 

,

, ,
 
,

نکته قابل توجه و مهم این است که این شرایط در زمانی رخ داده است که تمامی نهاد ها از جمله آموزش و پرورش،حلال احمر،شهرداری و نهاد های دیگر برای استقبال از میهمانان نوروزی تمهیدات لازم را انجام میدهند تا شهر دهدشت از همه نظر میزبانی مناسبی برای میهمانان نوروزی داشته باشد و مطمئنا چنین کنده کاری بزرگی آن هم در میدان اصلی و در ساعات شلوغی شهر منجر به بروز ترافیک خواهد شد.

,

 

,

 

,

با توجه به شکستگی‌های مکرر خط لوله آب و فرسوده بودن آن نیاز هست که مسوولان آبقای شهری و متولیان شهرستان چاره‌ای برای جلوگیری از تکرار شکستگی‌ها و اصلاح خط لوله در سطح شهر دهدشت بیاندیشند.

,

 

,

 

,

باوجود اینکه برخی از نهاد ها تلاش های زیادی را برای رفاه حال مردم انجام میدهند اما خدمات رسانی به مردم یک امر بدیهی است که باید از سوی دستگاه های خدمات رسان انجام شود و باید این خدمات رسانی به گونه ای باشد که به آسایش و امنیت مردم صدمه جانی و مالی وارد نکند.

,

 

,
 
,
 
,
در ادامه تصاویر مربوط به این کنده کاری آمده است؛
,
 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,
, ,
 
,
 
,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه