اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان مطرح کرد؛

رونق تولید، راهی برای برون رفت از محاصره اقتصادی

رونق تولید، راهی برای برون رفت از محاصره اقتصادی
حیدرعلی عابدی گفت: بهترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم تکیه بر توان و توسعه تولیدات داخلی است که بتوانیم با این اقدامات که در جهت رونق ملی است، با محاصره اقتصادی مقابله کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدر علی عابدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: یکی از ظرفیت ها که ما باید به آن برسیم و از موقعیتی که دشمن برای ما در محاصره اقتصادی به وجود آورده است استفاده کنیم، رونق تولید ملی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم تکیه بر توان و توسعه تولیدات داخلی است که بتوانیم با این اقدامات با محاصره اقتصادی مقابله کنیم.

,

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد: ما با حضور جوانان خود این ظرفیت را داریم؛ ما اکنون جوانانی را داریم که قادر هستند همه نیازهای کشور حتی مواد اولیه را خودشان در ایران تولید کنند.

,

عابدی همچنین گفت: دشمن همه تلاش خود را انجام داد که در ملت نارضایتی ایجاد کند و ملت را نسبت به حاکمیت بد بین کند؛ اما ملت ما بسیار سنجیده عمل کرد و توانست بین دشمن و دوست تفاوت قائل شود و همه مشکلات و مسائلی که ناشی از خباثت دشمن است را به حساب دیگری نگذاشت.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم از حاکمیت دفاع و برای رفع مشکلات اقتصادی همیشه نقش اصلی را ایفا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه