اخبار داغ

حاجی دلیگانی:

رونق تولید دوای همه دردهای اقتصادی است

رونق تولید دوای همه دردهای اقتصادی است
حسینعلی حاجی دلیگانی گفت: دقیقاً مقام معظم رهبری آن چه را که بیان کردند واقعیت و نکته دقیقی است که دوای همه دردهای اقتصادی به شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: اگر رونق تولید در اقتصاد کشور درست شد؛ باعث افزایش درآمد بخش عمده جامعه خواهد شد و همین‌طور باعث ایجاد اشتغال در کشور می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حسینعلی حاجی دلیگانی اظهار کرد: آن چه را که رهبر معظم انقلاب به عنوان شعار سال بیان کردند واقعیت و نکته دقیقی است که دوای همه دردهای اقتصادی به شمار می‌رود.

,

وی افزود: ما یک بازار ۸۰ میلیونی در داخل و یک بازار در کشورهای اطراف خود داریم که آن هم حدود ۴۰۰ میلیون برآورد می‌شود و می‌توانند به راحتی از تولیدات ما استفاده کنند.

,

حاجی در ادامه عنوان کرد: اگر این موضوع اتفاق بیفتد و از بازارها به خوبی استفاده شود، تمام زیر ساخت های آن در کشور اعم از نیروی انسانی، تکنولوژی و سرمایه وجود دارد که بتواند این مسئله را به انجام برسانند.

,

حاجی دلیگانی در ادامه گفت: نیاز است که همه این منابع در کشور در جهت تولید بسیج شود و به این صورت است که رونق تولید می تواند اتفاق بیفتد.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر در داخل درست مدیریت کنیم و مسائل را به گردن خارجی ها نیندازیم و به استفاده از ظرفیت هایی که از آن برخورداریم بپردازیم می توانیم موفق باشیم، در حالی که هر چقدر اشکالات اقتصادی که اکنون وجود دارد به عهده خارجی ها قرار بدهیم در واقع راه و آدرس اشتباهی را ارائه می‌کنیم.

,

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اذعان کرد: اگر تمام مشکلات کنونی را به خارجی ها نسبت دهیم باعث می شود خارجی ها خصوصا آمریکایی ها با ولع بیشتری به جنگ اقتصادی ما استمرار بدهند و مردم ما هم امید خود را نسبت به اصلاح امور از دست خواهند داد.

,

وی در پایان گفت: اعتقاد داریم اکنون در کشور فرصت های بسیار خوبی وجود دارد و از طرفی هم شرکت های دانش بنیان با در اختیار داشتن علم و تکنولوژی می‌توانند مشکلات را رفع کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه