اخبار داغ

استقرار ۳۵ پست ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر برای ایمنی و سلامت نوروز ۹۸

استقرار ۳۵ پست ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر برای ایمنی و سلامت نوروز ۹۸
معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: ۲۷ پست ثابت و هشت پست سیار با حضور ۹۰۰ نفر از جوانان هلال احمر در استان مستقر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدرعلی خانبازی در گفت‌وگو با صاحب نیوز با بیان اینکه معاونت جوانان‌ هلال احمر با پست‌های ثابت به صورت تجمعی و با رویکرد ایمنی و سلامت مسافران نوروزی انجام می‌شود، تصریح کرد: 27 پست ثابت و هشت پست سیار با عنوان سامانه حرکت‌های امدادی و بشر دوستانه که به اختصار سحاب نامگذاری شده است، در سراسر استان مستقر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: 27 ایستگاه سنجش سلامت برای گرفتن تست قند خون و فشارخون، 15 فضای دوستدار کودک و 17 خیمه نماز و برنامه‌های فرهنگی در این خیمه‌ها از جمله برنامه‌های معاونت جوانان هلال‌احمر برای توقف کوتاه مسافران است.

,

وی افزود: این طرح با حضور 900 نفر از اعضای جوانان از کانون‌های مختلف اعم از جوانان، دانشجویی، طلاب و روستایی در قالب اکیپ‌های ایمنی و سلامت در چادرها برگزار می‌شود.

,

خانبازی در پایان خاطر نشان کرد: شروع این طرح از 26 اسفند و پایان آن 16 فرودین است که امسال هم مانند سال گذشته برخی از امدادرسانی‌ها با دوچرخه ارائه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه